Gå til innhold

Ingen manual kommer med Half Life 2.

Anbefalte innlegg

Vodoo Extreme surte Dough Lombardi om Half Life 2 kommer med manual.

VE - Silly question, but there are some rumors floating around German HL 2 forums that Half-Life 2 won't ship with a manual of any sort.

Doug Lombardi - That's correct. There is a quick reference card included to guide folks through installation and set up. And Prima will be releasing the official strategy guide.

Enda en grunn til å kjøpe spillet over steam :\

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ikke snakk om å trenge. Det er heller sjelden jeg virkelig har bruk for en manual i et FPS. Liker likevel å ha en manual å bla i (og lukte på selvsagt). Det er med på å skape en kvalitetsfølelse på et vis. Vanskelig å definere, men et cover uten manual ser/føles kanskje litt tomt og billig ut. Mulig jeg er kresen. De dropper selvsagt manual for å spare penger, men noe sier meg at spillet ikke blir billigere i butikkene av den grunn. .pfd er greit, men jeg foretrekker å ha en skikkelig papirbasert manual.

Lenke til kommentar
Er vel ikke snakk om å trenge. Det er heller sjelden jeg virkelig har bruk for en manual i et FPS. Liker likevel å ha en manual å bla i (og lukte på selvsagt). Det er med på å skape en kvalitetsfølelse på et vis. Vanskelig å definere, men et cover uten manual ser/føles kanskje litt tomt og billig ut. Mulig jeg er kresen. De dropper selvsagt manual for å spare penger, men noe sier meg at spillet ikke blir billigere i butikkene av den grunn. .pfd er greit, men jeg foretrekker å ha en skikkelig papirbasert manual.

det er noe i det du sier der!! tomt = billig, å sef lukta!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Manualer er jo kjekt å ha!

Jeg liker å sitte å lese gjennom manuelen imens spillet innstaleres , og av og til får du mer storyline i manualen (særlig rpg spill).

En annen ting som er herlig med manualer er hvis du er i utlandet og har kjøpt spill der , sitter du å leser i manualen og sitter å rister av glede til å komme deg hjem å prøve... :D

Lenke til kommentar

Når jeg kjøper et spill jeg har gledet seg til har jeg allerede ryddet pulten. Så legger jeg esken (nå coveret) foran tastaturet, tar av plast, åpner.

Så plukker jeg ut manualen, setter meg på do (ikke fordi jeg må på do, nødvendigvis, men fordi dobesøk er en mulighet for å sperre verden ute, det eneste rommet i huset med lås på døra, fred og ro i sjelen). Så leser jeg manualen. Enten fra perm til perm, eller, om den er svært grundig(men det er de jo aldri lenger, de skal jo ha plass i et dvd-cover), inntil jeg ikke klarer å vente lengre. Så gjør jeg meg ferdig, og går for å innstallere spillet, og blander meg et glass saft og kikker gjennom manualen en gang til mens installasjonen pågår.

Jeg gjør ikke dette på alle spillene jeg kjøper, men HLII har jeg gledet meg til siden jeg hørte de første hintene om at det skulle komme, og det er en stund siden. At jeg ikke får lov å gjennomføre dette ritualet...

*sukk*

Får kjøpe det gjennom steam jeg også, da. Så støtter jeg i det minste utvikleren og ikke utgiveren.

Lenke til kommentar

Jeg for min del finner Manualen interesang og litt morsom å lese. Er nesten som en liten bok, en skrevet epilog over det du har i vente når du setter dine ben innenfor og starter spillet, så det er litt trist at manualen ikke er tilstede når HL2 kommer ut.

Jellyfisk, du traff spikern på hodet. En manual og et do besøk er meget bra. Som du så pent sier er doet den eneste plassen du har krav på fred. Og da passer det fint å ha en manual.

Lenke til kommentar
Hvem trenger manual!!.

Skytt man, skytt gleder meg til og dra frem Heckler Und Kock PDM-7 S K Y T T

Hadde du hatt manual hadde du feks. lært deg hvordan Heckler & Koch skrives. :lol:

Ellers må jeg si at dette virker som enda et ledd i å fase ut flere kjøperne ved å tilby verdiminsking i produktet sitt og dermed gjøre det mer likt den versjonen man kan laste ned gratis. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...