Noelrocks Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Blir oppgitt av telenor sin kundeservice. Har problemer med å sende mms og sms fra nettet og spurte de om hva feilen kunne være. Får bare masse jallasvar om at jeg må logge meg inn på telenormobil for å kunne sende og at jeg må ha riktig passord osv. Har sendt 3mailer til de nå alt. Skriver min 4 nå Er det noen som vet om man kan sende 100gratis mms ifra Outlook også? Spør om dette i hver mail til telenor også,men får ikke no ordentlig svar. Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Blir oppgitt av telenor sin kundeservice. Har problemer med å sende mms og sms fra nettet og spurte de om hva feilen kunne være. Får bare masse jallasvar om at jeg må logge meg inn på telenormobil for å kunne sende og at jeg må ha riktig passord osv. Har sendt 3mailer til de nå alt. Skriver min 4 nå Er det noen som vet om man kan sende 100gratis mms ifra Outlook også? Spør om dette i hver mail til telenor også,men får ikke no ordentlig svar. Via Outlook-add-in kan det bare sendes SMS som koster kr.1/sms. Lenke til kommentar
Noelrocks Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Det har kommet en oppdatering som gjør at du kan sende mms også Lenke til kommentar
tbone Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Det gjelder når du sender fra Outlook også, da denne benytter samme brukernavnet og passordet som Mine Sider. Når det gjelder problemet ditt: hva er det som skjer? Får du ikke logget inn? Lenke til kommentar
Noelrocks Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Ble litt mye tekst her,men dette er alt jeg har skrevet med telenor. Begynner fra bunnen av. De klarer fortsatt ikke å svare ordentlig. De svarer imidlertidig at det ikke er gratis å sende ifra outlook da...... Hei !Takk for henvendelsen til [email protected] Nei, det er bare fra Internett du sender gratis. MMS tilbud i november I hele november har Telenor kunder mulighet til å sende 100 MMS pr. døgn meldinger gratis fra telenormobil.no. Fra melding nr 101 betales ordinær MMS pris For å kunne sende SMS/MMS må nummeret til Beskjedsentralen lagres i telefonen. Sjekk brukerveiledningen i din telefon. Nummeret er +4790002100. Les mer om SMS; http://telenormobil.no/tjenester/gsmtekst/ Med vennlig hilsen Telenor Mobil AS Ønsker du mer informasjon, kan du besøke oss på telenormobil.no/kundeservice <http://telenormobil.no/kundeservice/index.jsp> eller benytte e-post [email protected] On Wed, 3 Nov 2004 10:55:35 +0100 you wrote: >Jeg har penger på kortet 100kr,men får ikke sendt mms eller sms, verken >fra telenormobil.no eller Outlook. Spør igjen. Kan jeg sende 100gratis >mms fra outlook også, slik som jeg kan fra telenormobil.no. > >-----Opprinnelig melding----- >Fra: [email protected] [mailto:[email protected]] >Sendt: 3. november 2004 10:45 >Til: [email protected] >Kopi: [email protected] >Emne: Re: SV: MMS fra internett > >Hei ! >Takk for henvendelsen til [email protected] > >Husk at du må ha penger på kortet når du skal sende MMS/SMS, dette også >hvis meldingen er gratis å sende. Ser ikke noe i veien for at du >skal få sendt fra web nå. > >Med vennlig hilsen >Telenor Mobil AS > >Ønsker du mer informasjon, kan du besøke oss på >telenormobil.no/kundeservice ><http://telenormobil.no/kundeservice/index.jsp> eller benytte e-post >[email protected] > >_____________________________________________________________________ >_____________________________________________________________________ _ >_________ > > >On Tue, 2 Nov 2004 22:24:17 +0100 you wrote: > >>Jeg får fortsatt ikke sendt sms og mms fra telenormobil.no. Jeg får >>logget meg inn og alt er ok,men når jeg prøver å sende så står d >e >>t at >>meldingen ikke ble sendt,og at jeg ikke har penger på kortet. Lurer >ogs >>å >>på om 100mms gratis tilbudet pr dag gjelder om jeg sender mms fra >>outlook også. >> >>-----Opprinnelig melding----- >>Fra: [email protected] [mailto:[email protected]] >>Sendt: 2. november 2004 21:34 >>Til: [email protected] >>Kopi: [email protected] >>Emne: Re: MMS fra internett >> >>Hei ! >>Takk for henvendelsen til [email protected] >> >>For å kunne logge deg på Mine sider må du være registrert bruker p å >>telenormobil.no. Registreringen gjør du her: >>https://telenormobil.no/minesider/bruker/visnybruker.do >>Du får da tilsendt riktig passord som SMS på mobiltelefonen. >> >>Er du allerede registrert bruker kan du sende en SMS med kommandoen >>PASSORD til 1999 for å motta riktig passord. Vær oppmerksom på at >ved >>innlogging er det viktig å skille mellom små og store bokstaver. >> >>Vi vil gjerne ha en tilbakemelding på om dette løste problemet ditt og >>om hva som fungerte/ikke fungerte. >> >>I hele november har Telenor kunder mulighet til å sende 100 MMS pr. >>døgn gratis fra telenormobil.no. Fra melding nr 101 betales ordinær >>MMS pris >> >> >>Med vennlig hilsen >>Telenor Mobil AS >> >>Ønsker du mer informasjon, kan du besøke oss på >>telenormobil.no/kundeservice >><http://telenormobil.no/kundeservice/index.jsp> eller benytte e-post >>[email protected] >>________________________________________________________________ >> >> >>On Tue, 2 Nov 2004 15:37:13 +0100 you wrote: >> >>>Hei,jeg har et problem med å sende mms ifra internett. Når jeg prøver >>>å sende står det at jeg ikke har penger på kortet,men jeg har 100kr >>>der. >>>Jeg lurte også på om hvis jeg sender mms ifra outlook om det er >>>100gratis mms om dagen der også.eller om det kunne gjelder ifra >>>telenormobil.no >>>Mitt tlf nr. er xxxxxxxxxxx >>> >>>Mvh >>>André Thøgersen Lenke til kommentar
lady in red Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 100 gratis mms er når du logger deg inn på www.telenormobil.no og sender fra den siden. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Telenor er jo så fantastisk glupe, virker som om de svarer med gamle sitater jo. Ta å send quoten til en eller anna sjef i Telenor og hør hva han sier til forsvar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå