Lollapalooza Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Vil vite hva massene synes om slike P2P-programmer, DC++ inkludert(ikke kom og si at det er på linje med mirc...)... Jeg synes det er rett og slett tåpelig hver gang skaperne av en P2P klient går ut og sier at det ikke er dems sitt ansvar hva brukerne gjør med programmet... hvorfor lager man et program som Kazaa hvis det ikke er meningen å dele piratkopierte spill og annen programvare? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hssss! ikke avslør hva som finnes på klientene da.. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 hssss! ikke avslør hva som finnes på klientene da.. oops....men sannheten må frem Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 LifEstEElEr: Selfølgelig er intensjonen med programmet at personer skal kunne dele sine filer. Og absolutt alle sier at det ikke er dere ansvar hva brukerne bruker det til. P2P-produsentene sier det blandt annet for at programmet skal være lovlig. Du kan jo skrive et brev med drapstrusler i i Word, er det Microsoft sitt ansvar? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 p2p=VIRUSZZZZZ!!! jeg satt en kveld en gang, og lasta ned div. filer fra dc... hadde 27 virus på pcen etter en liten kveld men thank god for anti virus software! bittorrent is the way to go Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Etter 1 januar kommer det en lov som sier at det er forbudt med kopiering fra ett medium til ett annet da. ...man får til og meg ikke lov til å kopiere sine egne plater. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Etter 1 januar kommer det en lov som sier at det er forbudt med kopiering fra ett medium til ett annet da. ...man får til og meg ikke lov til å kopiere sine egne plater. Er dette alvor? I så fall skal jeg brenne hele cd samlingen min og gå og melde meg på det lokale lensmanskontoret i protest :!: Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Vil vite hva massene synes om slike P2P-programmer, DC++ inkludert(ikke kom og si at det er på linje med mirc...)... Jeg synes det er rett og slett tåpelig hver gang skaperne av en P2P klient går ut og sier at det ikke er dems sitt ansvar hva brukerne gjør med programmet... hvorfor lager man et program som Kazaa hvis det ikke er meningen å dele piratkopierte spill og annen programvare? Jeg er uenig med deg. En kjøkkenutstyrprodusent kan ikke stilles ansvarlig om jeg dreper noen med en kjøkkenkniv. P2P kan brukes til å dele mye annet også. F.eks. ting man har lagd selv som man vil spre osv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 P2P kan brukes til å dele mye annet også. F.eks. ting man har lagd selv som man vil spre osv. Virus? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 P2P kan brukes til å dele mye annet også. F.eks. ting man har lagd selv som man vil spre osv. Virus? haha... den satt! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) brukte kazaa før, med kazaa så triller virusene inn på pc'n! fysj for ett program.. å dessuten er det EN DEL sanger som er mongo, f.eks sangen begynner ikke, kun skraping eller att sangen blir borte for så å komme igjen.. lurer på hvor mange slike mp3 filer jeg har lasta ned bruker nå DC++ ikke noe slik der! Endret 4. november 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Aldri hatt problem med visrus jeg, enda jeg bruker kazza og div andre mye, så jeg har ikke giddi og tatt meg bryet med atnit virus. Hva er vitsen når jeg ikke har merka no til virus. Jeg har faktisk ikke merka så mye til virus, enda jeg har northon. Begyner faktisk og lure på om det er no gærent med northon. Nå laster jeg aldri ned små filer, men viruset kunne jo vært skjult i en større en sikkert. Jeg laster ned hovedsakelig mpr, bilder og filmer (hjemme laga). Enaste jeg ha merka til virus er når jeg har lasta ned små programmer og cracker, noe jeg har slutta og bruke p2p til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå