Totenkopf Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 40-45% Gjør en del oppdrag på flyplassen og for Woozie. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 ok.. jeg er litt skuffet over megh selv har faktisk ikke spilt det i det heletat denne uka... er på andre byen!! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 mye % for og nå andre byen? begynner og gå lei los santos nå.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 20% sån ca.... det er ganske mye man kan.. siste missonet som går til by to heter.... "are you going to san fierro"! hva synest dere om spillet foresten.. jeg er nesten sikker på at det er det bste gta spillet jeg har spilt på lenge.. gleder meg til det kommer på pc.....! Lenke til kommentar
Eia Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Har komt til 42%, og nettopp kommet til siste by. Men jeg sliter fortsatt med disse pokers lekefly oppdragene til Zero. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå