Gå til innhold

Hvor langt har du kommet på GTA: SA?

Anbefalte innlegg

det er jo bra..............

stå på.. jeg sto fast på det første missonet hos og loc... nå er jeg ferdig med misssonet der du skal drepe han stjernen...

du må holde deg i midten av 2 biler hele tiden.... helt til du kommer fram.. så kjører du mot pirene... og sender bilen ut i vannet.. og han personen dør fordi han ikke kue svømme... 3 de missonet hos og loc tror jeg det er...

jeg drev med det missonet hvor man skulle få tak i den rhyme book... det var litt vansklig.. men jeg klarte det.. klarte stealth kills på alle folka...

uten om når jeg måtte bruke SMG en min.....

Endret av Omy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er på ca 5% nå...selv om jeg har holdt på i timesvis :blush:

Er nettopp ferdig med Robbing uncle Sam oppdraget. Det tok sin tid for det viste seg at jeg var fullstendig talentløs med den gaffeltrøkken :hrm:

Men MORO er det!!!

hehe..... det er ikke lett....

Grattis med første innlegg her på forumet!

Jeg er på 20% nå og er på by 2.. (san fierro)

Lenke til kommentar
ca 35 - 40%, kommet til Las Venturas, og eneste oppdraget jeg kan ta for tida er flyskolen. Sliter litt med den, og savner virkelig å ha ei mus å styre med... liker ikke sensitivityen på ps2 kontrollens analoge stikker :p

ps2 er litt overfølsom... på analog stikkene...

men er dt ike mange misson på san fierro?

jeg er på 22% jeg håper virkelig at jeg må vere over 40% før jeg er på by 3! hvis det ikke blir mer og mer misons for hver by så er spillet litt kjedelig...

men det er uansett drit rått..............

Lenke til kommentar
ca 35 - 40%, kommet til Las Venturas, og eneste oppdraget jeg kan ta for tida er flyskolen. Sliter litt med den, og savner virkelig å ha ei mus å styre med... liker ikke sensitivityen på ps2 kontrollens analoge stikker :p

ps2 er litt overfølsom... på analog stikkene...

men er dt ike mange misson på san fierro?

jeg er på 22% jeg håper virkelig at jeg må vere over 40% før jeg er på by 3! hvis det ikke blir mer og mer misons for hver by så er spillet litt kjedelig...

men det er uansett drit rått..............

husker ikke helt hvor mange % jeg hadde når jeg kom til LV, men husk at prosenten ikke bare gjelder for oppdrag, en stor del av prosenten er alle bi-oppdragene (trailerkjøring, streetracing, frivillige "oppdrag" (date damer og sånn)), så du har ikke 100% når du har rundet alle oppdragene ;)

Lenke til kommentar
(Gromit @ 08/11/2004 : 12:04)

Akkurat knerta Pulaski

Du sier da ikke sånn, det er SPOILER!

hmm der er jo det....... gromit vennligt rediger tråden din og skriv inn missone eller hvor langt i prosent du har kommet!

spoilere kan du legge ut andre steder!

er på 22% nå!

Lenke til kommentar

Har nettopp gjort oppdraget der du skal følge etter couriern på mafians sitt casion for å få adgangs kort. hun dro til sexshop og kjøpte en sånn deer sex tragt. jeg måtte bruke en selv hehe. dro til henne og ventet til en som skulle besøke henne å drepte han. tok dildoen hans og knullet henne. ho ble dama mi :love:

Lenke til kommentar
det er jo bra..............

stå på.. jeg sto fast på det første missonet hos og loc... nå er jeg ferdig med misssonet der du skal drepe han stjernen...

du må holde deg i midten av 2 biler hele tiden.... helt til du kommer fram.. så kjører du mot pirene... og sender bilen ut i vannet.. og han personen dør fordi han ikke kue svømme... 3 de missonet hos og loc tror jeg det er...

jeg drev med det missonet hvor man skulle få tak i den rhyme book... det var litt vansklig.. men jeg klarte det.. klarte stealth kills på alle folka...

uten om når jeg måtte bruke SMG en min.....

greide det på første forsøk

Lenke til kommentar

kan lønne seg å stjele et fly og fly rundt endel slik at du bygger opp fly skillen din litt, så blir ikke kontrollen så vinglete

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...