Aalton Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Hvor har dere kommet? trneger dere hjelp på misson inntil den første byen så langt så bare spørr! har du noen tips og hint på vor man finnner de : 50 oysters 50 horshe shoes 100 tags.... så kom med svar.. jeg har funnet 1 oyster. på countryside... den ligger i vannet... (en smal grop) Jeg kan anbefalle dere denne siden for hjelp på gta.. (den er engelsk) men hovedskalig hvor ange prosent er du på? hvilket mison? OSV edit: jeg skrev om hele posten........ Endret 8. november 2004 av Omy Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har ikke spillet selv, men spiller det hos en kammerat.. Vi er ved no fly greier Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 er på 45% nå er ferdig med missions på 50 litt trist og egentlig Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Koselig at det er noen som har spillet. Har ikke fått mitt enda jeg... Forhåndsbestilte det over nettet, men det har enda ikke kommet! Noen som veit evt. når spillene kommer fra nettbutikkene? Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Koselig at det er noen som har spillet. Har ikke fått mitt enda jeg... Forhåndsbestilte det over nettet, men det har enda ikke kommet! Noen som veit evt. når spillene kommer fra nettbutikkene? Når bestillte du det? Og hvor? De flesete som Forhåndsbestilte har fått det far webshopene. Bare vi som ikke har fått det Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Bestilte det 27.10.04 fra dvdstrax.com Har aldri opplevd lignende derfra... har somregel fått spillene med en gang de har kommet ut, men dette lar seg vente..! Litt irriterendes...! Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Bestilte det 27.10.04 fra dvdstrax.com Har aldri opplevd lignende derfra... har somregel fått spillene med en gang de har kommet ut, men dette lar seg vente..! Litt irriterendes...! På noen nettbutikker har jeg sett at dem som bestillte 15.10.04 eller seiner ikke får spillet med første levering. Andre levering ble sent fra nettbutikkene 2.10.04. Så vi får det vel snart Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hold dere til topic, fuckers! Selv har jeg kommet ca 45 % ut i spillet. Driver med oppdragene til Zero. Syns det er vanskelig jeg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Se signatur for progress. Er det bare meg, eller er det en del tråder her om akkurat det samme emnet nå? Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Bestilte det 27.10.04 fra dvdstrax.com Har aldri opplevd lignende derfra... har somregel fått spillene med en gang de har kommet ut, men dette lar seg vente..! Litt irriterendes...! På noen nettbutikker har jeg sett at dem som bestillte 15.10.04 eller seiner ikke får spillet med første levering. Andre levering ble sent fra nettbutikkene 2.10.04. Så vi får det vel snart De får inn et nytt parti i morra den 5. Sender det vel da:) Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Se signatur for progress. Er det bare meg, eller er det en del tråder her om akkurat det samme emnet nå? Jepp det er flere tråder om dette. Syns alt kan holde i en tråd, blir ikke da så vanskelig og finne igjen alt Men så var det jo det at denne tråden ble egentlig startet først! Endret 4. november 2004 av Leffy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Se signatur for progress. Er det bare meg, eller er det en del tråder her om akkurat det samme emnet nå? Jepp det er flere tråder om dette. Syns alt kan holde i en tråd, blir ikke da så vanskelig og finne igjen alt Men så var det jo det at denne tråden ble egentlig startet først! det stemmer... jeg startet tråden om dete emnet først! jeg er akurat ferdig med danse missonenet hos Og Loc.... Hold dere til denne tråden folkens... Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 jeg sliter som F med det skyte RC fly missionet hos Zero, og er nettopp ferdig med det hos cesar der man skulle denge byggearbeidere.... klarte kjøreskolen på 15 minutt :-D Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 k... denge bygge arbeiderne? hvilket mison? MEN, jeg skal snart begyne på det og ta over områdene.......... Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Har tatt et par mission hos Loc, og nå driver jeg med første mission hos Samuel L jackson. Har egentlig bare lyst på penger så jeg kan kjøpe meg hus. Er det noen som har forslag til hva man kan tjene penger på raskt, og mange penger? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er det noen som har forslag til hva man kan tjene penger på raskt, og mange penger? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=320798 her finner du en del tips. Jeg er på noe med 30% ,men har vel bare sust rundt mye uten å gjøre noe Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 jeg er midt i skauen! Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Jeg fikk det den 29 fordi jeg var så smart å bestille det fra WWW.GAMESMIX.COM :!: Endret 4. november 2004 av FuJJi Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg er kommet tilbake til første byen så jeg driver med misson med Mad Dogg Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 *****SPOILER********* Jeg er på rundt 56% og er på et mission som heter "End of the line" tror jeg det var... SINNSYKT vanskelig. Jeg dreper Big Smoke, så kommer Tenpenny og starter en brann, alt lyset går og man må komme seg ut av bygningen på 7 minutter... MED badguys rundt hvert hjørne + flammer man må slukke + av og på med nightvision goggles... Har aldri kommet ned en etasje en gang, og det er fire av dem! Faen, blir irritert bare av å sitte å skrive dette. Hvorfor kunne jeg ikke fått sava innimellom, så jeg slapp å stjele SWAT tanks og skyte meg gjennom fire etasjer med idioter hver gang før jeg brenner opp. Merker at dette er et mission jeg kommer til å bruke LANG tid på! Forresten så er det ganske kuult med "fysikk" effekt på dørene i dette bygget! Man kan skyte svingdørene så de svinger opp og man kan ta en titt inn i rommet på avstand! Dørene svinger tilbake også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå