nd4spd Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Hvordan er det mulig at dataansvarlig på en skole kan stenge av world og paint... Holder på å formatere C:\, noe som burde vært unødvendig.... edit: Har installert xp på nytt og alt funker Endret 3. november 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Hang ikke med på dette jeg.. edit: du er også smart.. Endret 3. november 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Hang ikke med på dette jeg.. edit: du er også smart.. Administratoren her hadde begrenset tilgangen til mspaint og word... (jeg er også smart?) Endret 3. november 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Var nå det helt lovlig da? Å installere XP på nytt på en skole... Kanskje han hadde gjort det sånn, fordi det skulle være sånn? Holder på å formatere C:\, noe som burde vært unødvendig på en skole-pc.... Det ER unødvendig... Man skal ikke gjøre dette på skolens eiendom... Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) jeg fikk lov av klasseforstanderen... ps. xp-cdn var skolen sin, så den var lovlig btw: alle i klassen har "egen" skole-pc Endret 3. november 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 stakkars it-ansvarlig sier jeg.. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 stakkars it-ansvarlig sier jeg.. Stakkars it-ansvarlig som ikke kan jobben sin... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 stakkars it-ansvarlig sier jeg.. Stakkars it-ansvarlig som ikke kan jobben sin... Som har slike elever som hdelegger systemet hans, mente nå jeg.. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Hele greia: 1. Pc'ne funker ikke som de skal, vi leverer de til system-ansvarlig 2. Ca. en uke etter henter vi pc'en, men nå er samtlige programmer sperret inkludert mspaint, word og "notisblokk" 3. Vi ber han om å fikse det, men det klarer han ikke. 4. Jeg formaterer min pc (med tilatelse fra klasseforstander) og nå funker alt som det skal. Jeg ser ikke noe galt i at jeg fikser et problem han ikke klarer å løse. (Jeg bruker pcn til skolearbeid, ikke spill...) Endret 3. november 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) "Ok." EDIT: Hang ikke helt med her, men det gikk i at du ikke kunne bruke MS Word og Paint etter å ha hatt den på service? Eller "alle" programmer? Hmm, hvorfor spør jeg om dette? Endret 3. november 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Alle programmene var sperret.... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hehe, datanasarlig på skolen vår er ikke smart i hele tatt. han satt med skruhjern inni disketstasjon mens pc var på. han skulle få ut en disket som satt fast, endte op med at han fikk et lite støt Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Den såkalte "smarte dataansvarlig" kan sikkert ikke noe om data! Vet om folk som har vert dataansvarlig, som nesten ikke kan åpne word... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Som regel, så er dataansvarlige i videregående skole kompetente mennesker som vet hva de driver med, i grunnskolen stiller det seg litt annerledes, ofte er det bare lærere uten spesiell peiling, sjeldent noen utdanning som blir ansvarlige for en, ofte, relativt liten maskinpark som ikke krever svære greiene. På videregående skoler blir det mer komplisert, der har man egne folk i jobb for å drifte nettverk og maskinparken på området, disse vet hva de driver med. (Skulle jo bare mangle ) Endret 3. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hømm finne eg skole og søke på jobb , jeg kan jo ikke være værre enn dette sitte og surfe på porr og laste ned mp3`er og få lønn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå