enden Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 10 ms responstid fra iiyama Den japanske produsenten iiyama har annonsert en LCD-skjerm på 17 tommer. Skjermen kan skilte med en responstid på bare 10 ms. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Ser interessant ut, ved 10ms responstid burde man ikke merke noe særlig til etterslep. Kjenner ingen lag i spill på min Hyundai Q17s med 16ms. Til desktop bruk er min desverre litt mindre egnet. Skal investere i en ny skjerm snart som blir enten 19" eller 20" lcd med gode egenskaper til både spill og desktop bruk. Så testen av LaCie sin nye 20" og den virket som et godt kjøp, koster jo selvfølgelig litt de store skjermene da. Hvis noen har 19" eller 20" og anbefale som har sylskarpt bilde, ikke etterslep, bra innsynsvinkel så PM meg. Følger ikke så godt med på LCD fronten. edit: leif Endret 3. november 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 jeg har ikke noe annet å si enn "FAEN MEG VILLT!" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hmm, ms har egentlig lite å si for meg, men klart, det er bra med 10ms. Jeg vil heller ha moderat ms og god fargegjengivelse. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Og prisen virket jo ikke akkurat avskrekkende heller... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Når vi kommer under 3 lapper så er prisen såpass behagelig at det blir veldig fristende å kjøpe den. Dette er absolutt en skjerm som bør testes!!!! Jørgen is da Man!!! Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hmm...begynner å få problemer med å forsvare CRT skjermen min jeg nå Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 nå begynner de skjermene jeg har ventet på lenge, å komme. skal vurdere å bytte ut min 20" Eizo CRT med en 20" LCD når de kommer under 10 ms. Epz. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Spennende, og hele 1500,- billigere enn Nec-skjermen testet i går... Endret 3. november 2004 av bureaucrator Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 skal vurdere å bytte ut min 20" Eizo CRT med en 20" LCD når de kommer under 10 ms. Du skal vente lenge ser jeg Jeg driver forøvrig og maser som julig på importøren for å få tak i et testeksempler for de som vurderer å droppe NEC 1770NX Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 venter til det blir oled på markedet.... da snakker vi flatskjerm.... Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 jeg har ikke noe behov for å bytte ut skjermen min helt enda, så derfor kan jeg vente til skjermene kommer under 10 ms. selv om jeg gjerne skulle ha byttet ut skjermen min på 35 kilo med noe like stort og mye lettere. Epz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå