theDurkan Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er det et sted man kan sammenligne prosessorhastighetene på mobiler? Fks om jeg vil finne ut hvor mye kjappere 2700 er i forhold osv.... Samt java ytelsen og grafikk "kortet/kretsen/chippen" Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 http://www.jbenchmark.com/ Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Finnes desverre ingen programmer som måler CPU-hastighet skikkelig. JBenchmark er java-program og sier kun noe om hvor rask mobilen er på generic java. En mobil kan ha kjapp CPU, men elendig javaimplementering og omvendt Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ja, men det gir litt pekepinn i forhold til andre telefoner da! Lenke til kommentar
THacker Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 http://www.jbenchmark.com/ Denne wap linken de har på siden sin wap.jbenchmark.com funker ikke på min s700... får beskjed om at det er feil på siden... sukk... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Jeg har bechmark på mobilen, men den sier ingenting om java. Ivertfall ikke som jeg kan se. Jeg får ivertfall 2658 poeng på fullscreen. Men sonyericsson må da hvite hva slags cpuer de putter inn? Endret 3. november 2004 av Mixel Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg har bechmark på mobilen, men den sier ingenting om java. Joda, ALT den sier er om java JBenchmark er et program kun beregnet for å måle javaytelse. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Amobil.no sier at k700 har 220 i java 1 ytelse. Jeg får rundt 2500 poeng, og masse andre små tall om fill rate og det. Jeg vil finne ut de tallene som amobil.no bruker, siden det da er lettere å sammenligne telefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå