fjotten Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Forstod det slik at plusgrafer betyr høyere oppslutning til Bush enn valgdagsmålingene tilsa. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) There is no evidence that electronic voting machines were used to steal the 2004 election for George Bush. The “facts” that are being circulated on the Internet appear to be selectively chosen to make the point. Much of that analysis appears to rest on early exit poll results, which were bound to be highly volatile, given the nature of exit poll methodology. http://www.scoop.co.nz/stories/pdfs/VotingMachines3.pdf Edit: Samme dokumentet var visst allerede linket til. Endret 12. desember 2004 av blacktower Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Desverre. Du bare dikter opp ting for a tilpasse det du vil pasta. De fleste valgdagsmalinger var feil, hele landet over. :!: JEG dikter opp sier du??? Herregud for en påstand da.. Valget slik det endte 4 pm exit polls Også intresant lesestoff.. Åh? Jeg telte 4 stater som slo feil, jeg.. In the data which is shown below in tabulated form, and above in graph form, we can see that 42 of the 51 states in the union swung towards George Bush while only nine swung towards Kerry. Ja, du dikter opp ting ja. Takk og vaersagod. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kontroversielle avsløringer i forbindelse med presidentvalget har kommet frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå