Delvis Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Tror nok du overvurderer dritsekkene. Det de var ute etter, var å skremme amrikanerne til å 'stemme feigt'. Å skape skrekk er det de alltid har som målsetning disse kujonene. Hvordan er det å snakke saklig til det amerikanske folket "å skape skrekk"? Var det ikke trusler om nye angrep han kom med..? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Var forresten på katta i dag. Der fikk vi diverse drapstrusler da de så anti-kerry buttonene våre. katta ? Katedralskolen (den ekte(altså den i tr.heim)) Kan Kerry melde seg som presidentkandidat om fire år? Nei Endret 4. november 2004 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Tror nok du overvurderer dritsekkene. Det de var ute etter, var å skremme amrikanerne til å 'stemme feigt'. Å skape skrekk er det de alltid har som målsetning disse kujonene. Hvordan er det å snakke saklig til det amerikanske folket "å skape skrekk"? Var det ikke trusler om nye angrep han kom med..? Ja, var det det? Har du lest hele oversettelsen? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Kan Kerry melde seg som presidentkandidat om fire år? Nei Nei? Er du sikker på det? Nader har jo vært kandidat flere ganger. Eller er det andre regler hos demokratene? Endret 4. november 2004 av Radhoo Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kandidat er en ting, men man kan bare være president i 8 år. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kan Kerry melde seg som presidentkandidat om fire år? Nei Nei? Er du sikker på det? Nader har jo vært kandidat flere ganger. Eller er det andre regler hos demokratene? Er ingen regel om at man ikke kan være kandidat i flere valg. Var jo lenge spekulasjoner om Gore ville prøve seg på demokratenes nominasjon i år. Uansett må han vinne nominasjonskampen i partiet, og det spørs nok om demokratene satser på samme hest om fire år igjen. Kan jo nevnes at Richard Nixon tapte presidentvalget i 1960 og guvernørvalget i California to år senere, men gjorde comeback i 1968. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 sant det. Leste feil på noe her Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Edit: var ikke klar over at den var falsk Endret 4. november 2004 av Ernie. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Har hørt at busk jr. er den nest dummeste presidenten USA noen gang har hatt, bare slått av senior. Dog har jeg ingen kilder å vise til. Du skal ikke tro alt du leser og hører. Da er du et lett offer for propaganda. Ikke denne gangen. http://www.linkydinky.com/BushIQ.shtml Skal man tro den der så er jr.s IQ lavere enn seniors. Lovenstein Institute...gjenta løgnen mange nok ganger så tror folk på den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 http://www.museumofhoaxes.com/lovenstein.html Les og le. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nå er Bush gjenvalgt og det må en bare godta. Folket i USA er dypt splittet og han er valgt med en såpass liten margin at han bør ta hensyn til den andre leiren i de neste fire åra. Vi vet ikke hvilken linje han velger, men hans kjernesaker vil han nok stå ved. Jeg håper han vil samarbeide mer med Europa, men det er ikke bare USA som har feilen i at de to kontinentene har beveget seg fra hverandre, også Europa må ta litt selvkritikk og anstrenge seg hvis dette skal lykkes. Jeg tror og håper på en forsoning mellom USA og Europa fremover. Husk også at Putin og Bush trives sammen, så hvis ikke Europa,(les EU) anstrenger seg, så kan det vel tenkes EU blir satt litt på sidelinjen, mens US og Russia (og Japan? )samarbeider videre. Dette er bare mine tanker sånn umiddelbart etter valget. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Husk også at Putin og Bush trives sammen, så hvis ikke Europa Putin får sympati fra Bush i Tjetjenia, og da blir man vel fort venner? Endret 4. november 2004 av Cera Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Folket i USA er dypt splittet og han er valgt med en såpass liten margin at han bør ta hensyn til den andre leiren i de neste fire åra. Jeg vil ikke akkurat si at det var lite margin (dvs mindre enn det som er normalt i USA) denne gangen. Han fikk over 3 500 000 flere stemmer enn Kerry. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nei? Er du sikker på det? Nader har jo vært kandidat flere ganger. Eller er det andre regler hos demokratene? Man kan lansere seg selv som presidentkandidat så mange ganger man vil. Derimot kan ingen være president i mer en to perioder. Det blir derfor ganske meningsløst å lansere Bush jr. som kandidat til neste presidentvalg. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Folket i USA er dypt splittet og han er valgt med en såpass liten margin at han bør ta hensyn til den andre leiren i de neste fire åra. Jeg vil ikke akkurat si at det var lite margin (dvs mindre enn det som er normalt i USA) denne gangen. Han fikk over 3 500 000 flere stemmer enn Kerry. Ja, du har rett der, jeg så ordlyden etter jeg postet, men allikevel er den "andre leiren" relativ stor. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Folket i USA er dypt splittet og han er valgt med en såpass liten margin at han bør ta hensyn til den andre leiren i de neste fire åra. Jeg vil ikke akkurat si at det var lite margin (dvs mindre enn det som er normalt i USA) denne gangen. Han fikk over 3 500 000 flere stemmer enn Kerry. Ja, du har rett der, jeg så ordlyden etter jeg postet, men allikevel er den "andre leiren" relativ stor. Det stemmer, men det har den alltid vært. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) må innrømme at jeg ikke har lest hele tråden...så dere får unnskylde hvis dette allerede har blitt sagt: hva med kina? det er jo det landet med det størtste folketallet (og den største hæren?) hvis de begynner å modernisere landet sitt med den nyeste teknologien? kan ikke dette bli en trussel, sett i bush øyne så klart ? Endret 4. november 2004 av figure_02 Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Folket i USA er dypt splittet og han er valgt med en såpass liten margin at han bør ta hensyn til den andre leiren i de neste fire åra. Jeg vil ikke akkurat si at det var lite margin (dvs mindre enn det som er normalt i USA) denne gangen. Han fikk over 3 500 000 flere stemmer enn Kerry. Ikke engang Clinton klarte vel å få 50 prosent av stemmene? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Clinton fikk 47,402,357 stemmer i 1996, altså 49%. I 1992 fikk han 43% med 44,908,254 stemmer. Endret 4. november 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Marxisten Willoch? Ja, marxisten Willoch. Det hører man på uttalelsene hans, for eksempel om Midtøstenkonflikten, der han bruker det marxistiske argumentet om at Israel er djevelen fordi de er den sterke parten som «undertrykker» den svake. Willoch er høyresidens største fiende i Norge. Han er en ulv i fåreklær (eller kanskje jeg skulle si: en sosialist i kapitalistklær). Vel... er man NeoCon og på en real virkelighetsflukt så er vel alle røde og banditter... selv høyrefolk heh Jeg er ikke konservativ. Dessuten tviler jeg på om Willoch fortsatt støtter Høyre. Dersom han fortsatt er medlem, burde han eksluderes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg