Gå til innhold

4 år til med Bush

Anbefalte innlegg

Dumme Ola Nordmann - Skjønner ikke Ola at Bush er det eneste riktige valget? Man kan ikke bekjempe idioter som sprenger seg selv i lufta (og andre) med blomster og et ønske om fred. Terror styres av totalforstyrrede hjernedøde idioter, og det kreves en stor og klok mann som G.W.Bush for å ta knekken på de. Hadde ikke Bush blitt gjenvalgt hadde verden vært et farligere sted å leve i! Og det er FAKTA. De fleste i Norge får all info via Norsk media, og er kloke deretter. Det vil si, ikke så veldig kloke. Amerikanerene har talt. De VIL ha Bush i 4 år til, fordi han er den rette mannen til å ta vare på USA og VERDEN! Han er faktisk fredsskaper nr. 1 i verden, og de som ikke kan se det er DUMME. I dette tilfellet (terror) så må krig til for å skape fred!

Go Bush/Cheney!

Ta vare på USA og Verden? Unnskyld meg, men når ble det am. presidentens oppgave å ta vare på verden? Stemmer det, aldri. Om han er den rette mannen tviler jeg veldig på. Han har kjørt økonomien halveis ned i grøfta og han bruker vel de neste 4 årene til å fullføre det. At busken er smart tviler jeg veldig på. Finnes utallige eksempler på feil ordbruk o.l. Har hørt at busk jr. er den nest dummeste presidenten USA noen gang har hatt, bare slått av senior. Dog har jeg ingen kilder å vise til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et dekkende ord for det amerikanske folks valg er vel skandale.

En mager trøst kan vel være at han maks kan sitte i fire år, så er vi kvitt Bsuh for alltid. Jeg skal være den første til å feire den dagen.

Det amerikanske folk har min dypeste sympati, håper dere som har stemt på Bush får svi skikkelig

Han har vel både Senatet, Huset og snart Høyesterett på sin side nå - man skal aldri se bort ifra visse grunnlovsendringer angående visse begrensninger på antall presidentperioder.... og uansett, Cheney 2008 lover heller ikke særlig bra!

Lenke til kommentar
Ta vare på USA og Verden? Unnskyld meg, men når ble det am. presidentens oppgave å ta vare på verden?

Omtrent på samme tid som det ble nordmenns 'oppgave' åbry seg med hvem den amerikanske presidenten er. Altså på det tidspunktet man begynte å bry seg om andre enn seg selv.

Har hørt at busk jr. er den nest dummeste presidenten USA noen gang har hatt, bare slått av senior. Dog har jeg ingen kilder å vise til.

Du skal ikke tro alt du leser og hører. Da er du et lett offer for propaganda.

Lenke til kommentar
At busken er smart tviler jeg veldig på. Finnes utallige eksempler på feil ordbruk o.l. Har hørt at busk jr. er den nest dummeste presidenten USA noen gang har hatt, bare slått av senior. Dog har jeg ingen kilder å vise til.

Å si at Bush er dum blir for tåpelig. Han har klart å manøvrere seg fram til posisjonene som verdens mektigste mann. Og ikke kom å si at det bare er penger og bekjentskaper som har ført han dit. Det er nok av folk i USA med penger, makt og bekjentskaper som har ønske om å bli president. Bush er den som har klart det på grunn av sine evner som politiker i en kamp der det er mange om beinet.

Bush hadde aldri klart å komme dit han er ved å være dum. Og når ble feil ordbruk ett tegn på at en person er dum ? Vil du kalle Torbjørn Jagland for dum ?

I følge ditt resonnement kan en snu det på hodet å si at en som er flink med ord derfor må være smart.

En kan like eller mislike politikken til Bush, men å si han er dum kan fort slå tilbake på den som sier det.

For ordens skyld: Jeg ville aldri ha stemt Bush selv.

Endret av el-asso
Lenke til kommentar
Å ikke si at farens hjelp ikke har vært tilstedeværende, er så latterlig lite gjennomtenkt.

Så vidt meg bekjent er det ingen som har påstått noe annet.

Sannsyligvis har alle presidentkanditatene gjennom tidene fått farens hjelp :roll:

Eller er det noe spesielt med far til Bush jr. som setter ham i en særstilling ?

Lenke til kommentar
Han (apparartet hans) har garantert bedrevet tvilsom virksomhet. Da sikkert både ulovligheter og aktiviteter av tvilsom moralsk karakter.

Han har sikkert både ditt og datt. Hvilket grunnlag har du for å påstå dette? Hvis du forteller meg at Michael Moore, sannhetens talsmann, sa det, velger jeg å ignorere svaret ditt.

Lenke til kommentar
Forøvrig så stemmer de på "landet" på Bush, de som misliker "byfolka" stemmer på Bush, de som føler at de med utdanning tror de er bedre stemmer på Bush etc...

Tull og tøys. Bush har stor oppsluttning blant næringslivet i USA. Kerry er dog mer populær i New York og California.

Lenke til kommentar
At busken er smart tviler jeg veldig på. Finnes utallige eksempler på feil ordbruk o.l. Har hørt at busk jr. er den nest dummeste presidenten USA noen gang har hatt, bare slått av senior.

Jeg har hørt at republikanere generellt er lite intelligent, og republikaner-syndromet har rammet 52% av amerikanerenes befolkning. I denne uintelligente forsamling, velges den kandidaten som har minst å bidra med i form av hjernekapasitet.

Dog har jeg ingen kilder å vise til.

Dog har jeg ingen kilder å vise til.

Lenke til kommentar
Forøvrig så stemmer de på "landet" på Bush, de som misliker "byfolka" stemmer på Bush, de som føler at de med utdanning tror de er bedre stemmer på Bush etc...

Tull og tøys. Bush har stor oppsluttning blant næringslivet i USA. Kerry er dog mer populær i New York og California.

Så de nevnte grupper stemmer hovedsaklig ikke på Bush? ;)

Forøvrig:

"Ifølge nyhetsbyrået AP fikk Bush en overlegen støtte av de hvite kristne - en gruppe som utgjorde en femdel av alle velgerne tirsdag. Hele 78 prosent av dem krysset av for Bush på stemmeseddelen.""

Lenke til kommentar
Forøvrig:

"Ifølge nyhetsbyrået AP fikk Bush en overlegen støtte av de hvite kristne - en gruppe som utgjorde en femdel av alle velgerne tirsdag. Hele 78 prosent av dem krysset av for Bush på stemmeseddelen.""

Og så da? De må jo få lov til å stemme på den de vil, disse også. At de stemmer Bush er hverken overraskende eller negativt, selv om du ser ut til å fremstille det sånn.

Lenke til kommentar
Så de nevnte grupper stemmer hovedsaklig ikke på Bush? ;)

Jo, det er ingen tvil om at Bush henter flest stemmer utenfor metropolene på øst- og vestkysten. Det jeg ville frem til er at det faktisk er folk i New York som stemmer Bush, selv om det kan være vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar

Bush har stor oppslutning innen olje og våpen industrien etter som dei har tjent godt på hans politik. Merkevarer som coca cola og mc donalds er meir glade i Kerry. Dette kjem nok av at dei trur Usa vil få eit bedre rykte med han og dermed meir salg for merkevarer fra statene.

Lenke til kommentar
Tror ikke Bin Laden håpet på Bush..

Det var jo i så måte taktisk å vise seg på TV før valget for å øke oppslutningen til Bush.

Jepp, var jo en genistrek av Bin Laden.

Han vet at verden missliker Bush mer enn Kerry, og med Bush ved roret vil "resten av verdens hat" mot usa opprettholdes/økes.

Ergo var lurt av han å vise seg nå rett før valget noe som sannsynligvis førte til at Bush fikk enda noen flere stemmer.

Endret av Danko
Lenke til kommentar
Forøvrig:

Og så da? De må jo få lov til å stemme på den de vil, disse også. At de stemmer Bush er hverken overraskende eller negativt, selv om du ser ut til å fremstille det sånn.

Dette var egentlig mest et svar til:

Da bør du se på tallene en gang til, det er ikke over 50 millioner erke-kristne, ultra-konservative mennesker i USA.

Lenke til kommentar
Tror ikke Bin Laden håpet på Bush..

Det var jo i så måte taktisk å vise seg på TV før valget for å øke oppslutningen til Bush.

Tror nok du overvurderer dritsekkene. Det de var ute etter, var å skremme amrikanerne til å 'stemme feigt'. Å skape skrekk er det de alltid har som målsetning disse kujonene.

Det fungerte veldig bra med bombene på toget i Spania rett før valget der.

Second that! :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...