alexf Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Bra concession speech av Kerry. Bush skal ha sin victory speech klokken ni, norsk tid. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Du mener altså at dersom folk velger å stemme på de to viktigste kandidatene, da har man ikke demokrati? Hva mener du forresten om Storbritannia, som har et liknende system? Er Tony Blair en diktator? Kan ikkje sei eg er så mykje meir begeistra for Storbritania. Eg ser det ikkje som veldig demokratisk når ein har 2 kandidater som er ensten heilt like. Når dei i tilleg får store summer av næringslivet så kan ein stille spørsmålstegn med om det er eit demokrati. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 BTW... hvordan kan et land hvor over 50% av innbyggerne i usa ikke har vært utenfor sin egen delstat, bestemme over verden? det er skremmende... Det er mer skremmende at noen i ett land med 4 millioner innbyggere skal bestemme hva velgerne i ett land med 280 millioner innbyggere skal mene. siden 200000MILIONER fluer spiser drit må jo det være det eneste rette kosthold. majoriteten har ikke altid rett Jo ved valg har de faktisk det. Det kalles forøvrig demokrati. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 BTW... hvordan kan et land hvor over 50% av innbyggerne i usa ikke har vært utenfor sin egen delstat, bestemme over verden? det er skremmende... Det er mer skremmende at noen i ett land med 4 millioner innbyggere skal bestemme hva velgerne i ett land med 280 millioner innbyggere skal mene. siden 200000MILIONER fluer spiser drit må jo det være det eneste rette kosthold. majoriteten har ikke altid rett Jo ved valg har de faktisk det. Det kalles forøvrig demokrati. er klar over det , men det betyr ikke at di har rett for det gjør det ? men sånn er livet Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 BTW... hvordan kan et land hvor over 50% av innbyggerne i usa ikke har vært utenfor sin egen delstat, bestemme over verden? det er skremmende... Det er mer skremmende at noen i ett land med 4 millioner innbyggere skal bestemme hva velgerne i ett land med 280 millioner innbyggere skal mene. siden 200000MILIONER fluer spiser drit må jo det være det eneste rette kosthold. majoriteten har ikke altid rett Jo ved valg har de faktisk det. Det kalles forøvrig demokrati. er klar over det , men det betyr ikke at di har rett for det gjør det ? men sånn er livet Valgresultatet viser hva som er rett. Medmindre en mener at en nordmanns syn på hvem som skal bli president i USA teller mer enn en amerikarners stemme. Lurer på om de som føler trang til å bestemme hvem amerikanerne skal stemme på har en drøm om at Norge skal bli USA's 51. stat ? Lenke til kommentar
Duen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 vil bare gratulere bush med en velykket valg kampanje Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Må også tenke på hvorfor veldig mange av de stemmer på den de stemmer på. Tviler sterkt på at flesteparten stemmer ut ifra annet enn det de har sett i diverse medier. Og når de hører Bush si "Stem på meg eller så kommer terroristene å dreper deg", så er det vel kanskje ikke så rart at de stemmer som de stemmer... Orker nesten ikke bry meg lenger... Blir spennende å se hva som skjer fremover! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 :lol: Kutt ut spammingen... da snakker jeg om både denne og posten rett etter. I det minste kunne du vel ha brukt EDIT knappen i stedet for å lage to spam tråder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 tale @ tv Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg får gratulere Bush med seieren, og jeg er veldig glad, Kerry er ikke mannen, men Bush er den rette for å lede USA. Ned med terror! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 BTW... hvordan kan et land hvor over 50% av innbyggerne i usa ikke har vært utenfor sin egen delstat, bestemme over verden? det er skremmende... Det er mer skremmende at noen i ett land med 4 millioner innbyggere skal bestemme hva velgerne i ett land med 280 millioner innbyggere skal mene. siden 200000MILIONER fluer spiser drit må jo det være det eneste rette kosthold. majoriteten har ikke altid rett Jo ved valg har de faktisk det. Det kalles forøvrig demokrati. er klar over det , men det betyr ikke at di har rett for det gjør det ? men sånn er livet Valgresultatet viser hva som er rett. Medmindre en mener at en nordmanns syn på hvem som skal bli president i USA teller mer enn en amerikarners stemme. Lurer på om de som føler trang til å bestemme hvem amerikanerne skal stemme på har en drøm om at Norge skal bli USA's 51. stat ? norge som stat i usa , nei takk men bush er ikke rett for verden , hva han gjør med usa bryr meg ikke mye , Lenke til kommentar
alexf Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hvor ? CNN. Den er ferdig nå. Talen var ganske bra. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Dersom Norge gikk inn som stat i USA, hadde de kanskje slutta å "bore" etter olje i resten av verden? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Og FtZ-? Det er mulig å fjerne litt quoting når du skal quote noen. (synes selv jeg er en gammel sur bitch, nå, men :!: ) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Og FtZ-? Det er mulig å fjerne litt quoting når du skal quote noen. (synes selv jeg er en gammel sur bitch, nå, men :!: ) OT: synes det er greit og se hele samtalen onnT . øø ikke noe mere fornuftig og si Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er enig i at det blir spennende å se hva som skjer videre ja, tviler ikke på at vi vil se amerikanske styrker i et nytt land i midt-østen snart. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Debatt på holmgang nå. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Debatt på holmgang nå. for Holmgang er eit seriøst debatt program Lenke til kommentar
Cera Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Debatt på holmgang nå. for Holmgang er eit seriøst debatt program Se programmet før du kritiserer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg