potetgullmannen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) hei jeg er kommet et godt stykke ut i spillet.. har unlocka alle byer men har ikke tatt alle oppdrag ennå... kommer jeg noen gang til og kunne ta over nye områder for gjengen min igjen? var så sinnsykt kultt, men buste videre uten og ta over områder:( kan jeg gjøre dette igjen senere i spillet? Endret 3. november 2004 av potetgullmannen Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ingen problem Du bare reiser til et område som styres av en annen gjeng og går amok på folkene dems Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 men selve sonene er borte! og ballas henger rundt det gamle hjemstedet mitt Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Samme har skjedd her... hater det Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hmm er bare i første byn men har tatt over hele ? er det sån at man akn ta over de andre byene og ? Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 håper sonene kommer tilbake når man har tatt alle missions da... fårstår på en måte at de er tatt vekk og... lit kjedelig og dra fra san fierro til los santos fordi "your hood is under attack " Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 håper sonene kommer tilbake når man har tatt alle missions da... fårstår på en måte at de er tatt vekk og... lit kjedelig og dra fra san fierro til los santos fordi "your hood is under attack" Etter man begynner med Badlands-oppdragene, kan man ikke lenger ta over områder. Men litt senere i spillet skal du tilbake til Los Santos, og da får du tilbake muligheten til å ta over områder igjen. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Neste gang, kan du være så vennlig at du legger til hvilket spill det er om i emnefeltet også. Det er ikke alltid så lett for oss andre å se at dette er et gamer.no-innlegg, når man browser fra begin.no. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Neste gang, kan du være så vennlig at du legger til hvilket spill det er om i emnefeltet også.Det er ikke alltid så lett for oss andre å se at dette er et gamer.no-innlegg, når man browser fra begin.no. sorry bedre nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå