Gå til innhold

SonyEricsson Z1010, Telenor og UMTS.

jevel

Anbefalte innlegg

unbranding av V800 er foreløpig ikke mulig. etter det jeg vet er det ikke mulig å åpne enda heller

Sendte mail til dem om låsing av V800:

Hej!

Pr dags dato så kan vi inte ta bort operatörlås eller unbranda den men

räknar med att vi kan göra det inom 2-3 veckor.

Med Vennlig Hilsen

GSMTeknikk

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Er det forresten noen som vet om butikker i Sverige som fortsatt selger Z1010 med kontantkort?

Johannes

Var svinheldig og fikk tak i en julerød Z1010 til i forrige uke. Etter siste pulje som plutselig ikke kunne leveres "læll", så har jeg ikke hatt Z1010 selv.

Nå får jeg imidlertid den perfekte julegaven fra meg selv til meg selv. :)

Er det noen av dere som hadde kikket på V800 som har fått tak i den?

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar

Flott test jevel! ;)

Høres ut som en grei telefon det der.

Men hadde du gidda og lagt in SPMark04 (Gratis på www.futuremark.com) og kjørt en test på Z1010 ? Ville bare sett hvordan den ligger ann, prosessor kraft osv... Har nettopp kjøpt meg 6630 skjønner du ;)

Kan opplyse at 6630 fikk 996 poeng i SPMark04..

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar

Nja, for det første finnes det en HAUG av forskjellige stilige, nyttige og praktiske programmer til Symbian.

Med Symbian kan du kjøre mange applikasjoner på en gang (For eks. slippe å avslutte filmen for å skrive en melding, kan godt hver dette funker på Z1010 også).

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Du må vel til utlandet for å få kjøpt den, ta en titt på ebay osv...Det ligger også to til salgs på Qxl. Når det gjelder oppsett så er ikke det noe problem da dette ligger på Telenorsiden. (se bilde) Alt vil mao. fungere så lenge ikke telefonen er operatørlåst eller er brandet med noe kjipe greier fra Vodaphone eller 3. (Tror GSM-Teknikk unbrander denne btw, alternativt kan du gjøre det selv.)

post-180-1110543597_thumb.jpg

Endret av tbone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...