iCar Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 unbranding av V800 er foreløpig ikke mulig. etter det jeg vet er det ikke mulig å åpne enda heller Sendte mail til dem om låsing av V800: Hej! Pr dags dato så kan vi inte ta bort operatörlås eller unbranda den men räknar med att vi kan göra det inom 2-3 veckor. Med Vennlig Hilsen GSMTeknikk Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Er det forresten noen som vet om butikker i Sverige som fortsatt selger Z1010 med kontantkort? Johannes Var svinheldig og fikk tak i en julerød Z1010 til i forrige uke. Etter siste pulje som plutselig ikke kunne leveres "læll", så har jeg ikke hatt Z1010 selv. Nå får jeg imidlertid den perfekte julegaven fra meg selv til meg selv. Er det noen av dere som hadde kikket på V800 som har fått tak i den? -KJ Endret 8. desember 2004 av jevel Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Flott test jevel! Høres ut som en grei telefon det der. Men hadde du gidda og lagt in SPMark04 (Gratis på www.futuremark.com) og kjørt en test på Z1010 ? Ville bare sett hvordan den ligger ann, prosessor kraft osv... Har nettopp kjøpt meg 6630 skjønner du Kan opplyse at 6630 fikk 996 poeng i SPMark04.. Takk på forhånd Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Med er ikke SPMark for Symbian telefoner da? Min Z1010 har ihvertfall ikke Symbian... Og det har jo heller ingen andre Z1010 Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har den ikke Symbian!? Det visste jeg ikke Er sikkert en toppers telefon, men for den type telefoner er Symbian OS et "must".. Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hvorfor MÅ man ha symbian? Har selv hatt en N7650 med Series60 og synes ikke at det var så ekstremt mye jeg kunne gjøre med den som jeg ikke kan med Z1010... Også er det begynt å komme virus på Symbian platformen nå da..... Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Nja, for det første finnes det en HAUG av forskjellige stilige, nyttige og praktiske programmer til Symbian. Med Symbian kan du kjøre mange applikasjoner på en gang (For eks. slippe å avslutte filmen for å skrive en melding, kan godt hver dette funker på Z1010 også). Lenke til kommentar
jevel Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Slutt å krangle om hva som "er best"! Ang. denne testen så kan dere med Noika ta en titt her. -KJ Lenke til kommentar
lilleliten Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 hvor kan jeg få tak i en sony ericsson Z1010? og hvor mye vil den koste? har så lyst på denne tlf, men har ringt rundt og der sier dem at hvis jeg kjøper'n i sverige vil mange funksjoner ikke funke. vet du hvilke det er? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Du må vel til utlandet for å få kjøpt den, ta en titt på ebay osv...Det ligger også to til salgs på Qxl. Når det gjelder oppsett så er ikke det noe problem da dette ligger på Telenorsiden. (se bilde) Alt vil mao. fungere så lenge ikke telefonen er operatørlåst eller er brandet med noe kjipe greier fra Vodaphone eller 3. (Tror GSM-Teknikk unbrander denne btw, alternativt kan du gjøre det selv.) Endret 11. mars 2005 av tbone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå