mckvakk Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 fordi den ikke selges her Lenke til kommentar
zand Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Er jo internasjonal garanti på SE telefoner. Hvis det er noe galt er det bare å levere den på et serviceverksted med kvitteringen og hvis det er SW kan de jo fikse det på stedet, men hvis den trenger reparasjon sender de den vel bare til Sverige eller Danmark, det samme som de gjør hvis de ikke har deler til telefoner som selges i Norge. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 hvis du leser garantivilkårene så ser du at det ikke er riktig. jeg har også ringt SE. de sier det samme garantien gjelder kun i de land hvor de selger samme produkt Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Likte også denne telefonen ganske bra. Det eneste jeg ikke var særlig fornøyd med var batterikapasiteten. Når man i tillegg kjørte litt TV-streaming var batterikapasiteten farlig kort. Streaming over UMTS ble også vanvittig dyrt så vær oppmerksom på dette. UMTS bruk følger ikke "5kr dagen" kampanjen til Telenor ennå, men skal visstnok endres snart slik at det også vil koste maks. 5kr. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 UMTS dekkes da det. men jeg får ikke tv til å virke i UMTSnettet Lenke til kommentar
zand Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Nå har jeg solgt begge mine, men tror nok de fleste service-verksteder er ganske greie på dette. Er uansett forhandler selv så om noen av de som kjøpte Z1010 av meg skulle få problemer kunne jeg fiksa det ganske så lett... Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Jeg har det samme problemet som McKvakk med TV i UMTS nettet. Det kan virke som at den ikke klarer å bytte mellom to GPRS tilkoblinger i UMTS nettet. Eks. hvis jeg har "Wappet" en stund og så skal sjekke mail, må jeg holde nede "tilbake" knappen for å koble fra GPRS og deretter koble opp med Internett oppkoblingen for mail.... Jeg vil tro at det er det samme problemet som dukker opp når man skal se Mobil TV på Nrk..... Håper en løsning på dette kommer.... Edit: PS! Dersom noen kan få ut "Linkene" til Mobil TV innholdet, kan man jo prøve det med en annen GPRS profil, da vil det nok fungere.... Endret 9. november 2004 av hanskongen Lenke til kommentar
iCar Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Litt off topic. SE V800 kommer i butikkene imorgen i Sverige og de andre Vodaphone landene. Har dere/de som som driver og selger Z1010 tenkt å kjøpe inn dem også etterhvert,hvis det blir mulig å få tak i en ulåst V800 fra feks Sverige? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 siden de ikke kan debrandes (enda), og er 4 ganger dyrere så tror jeg ikke markedet for det vil være noe særlig. men jeg skal ihvertfall bytte ut Z1010en min med en slik i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
iCar Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 siden de ikke kan debrandes (enda), og er 4 ganger dyrere så tror jeg ikke markedet for det vil være noe særlig. men jeg skal ihvertfall bytte ut Z1010en min med en slik i nærmeste fremtid I nærmeste fremtid? jeg har lyst tilå skaffemeg en V800 også, men klarer ikek å vente 2-3 mnd før den blit gitt ut av andre enn Vodaphone, har d noen tips om åsssen den kan skaffes? Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det å få tak i en er nok ikke det største problemet, men å få låst den opp er vel det største problemet tror jeg..... Men det går nok det også ganske snart..... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det å få tak i en er nok ikke det største problemet, men å få låst den opp er vel det største problemet tror jeg..... Men det går nok det også ganske snart..... Åja, vel si ifra, eller skriv her om du finner ut noe mer info om det. Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Du kan jo starte her da....... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Hmm 4529 svenske kroner + 89 svenske kroner i frakt totalt med svensk moms= 4618 med frakt + moms avgift i Norge??? Så er vel den låst til Vodaphone og må låses opp? prisen synes jeg ikker så verst for tlf, men frykter momsen eller kan unngår man den? Endret 9. november 2004 av adilr17 Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) de sender ikke til norge. så det blir nok sverigetur;) Endret 9. november 2004 av mckvakk Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) *Slettet* Beklager, IE hang seg opp :/ Endret 9. november 2004 av KVTL Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) *Slettet* Beklager, IE hengte seg opp Endret 9. november 2004 av KVTL Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Billigere blir det også Slipper norsk moms på toppen av der igjen, pluss gebyr av ymse slag da.. Lenke til kommentar
joschram Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Er det forresten noen som vet om butikker i Sverige som fortsatt selger Z1010 med kontantkort? Johannes Lenke til kommentar
jevel Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 De gikk tomme rimelig fort. Jeg har kontakt med en der borte som muligens kan levere noe få i slutten av denne uka, men ellers så er det bare tomt. Eneste mulighet nå er nok QXL og Ebay. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå