Holtemann Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 De gangene jeg har forsøkt å ringe noen med videotelefoni med min Z1010 står det bare at jeg er utenfor 3G-dekningsområde. Skal prøve i Oslo en dag. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 det er gjerne en fordel å ha 3G dekning ja;) Lenke til kommentar
jevel Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Da har jeg fått svar på mailen, og kampanjen gjelder alle former for GPRS trafikk. Så da er det bare å fyre på. Eneste aberet er at den kun gjelder privatabb. og kontantkort. Dermed kostet det 300,- å skrive denne testen. -KJ Lenke til kommentar
jevel Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Fikk i tillegg inn to nye telefoner, derav en rød. Den røde ser MYE bedre ut enn den grå! Kommer med bilder senere. -KJ Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Flytter denne til lesertester. Takk for bidraget Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Da har jeg fått svar på mailen, og kampanjen gjelder alle former for GPRS trafikk. Så da er det bare å fyre på. det gjør nok ikke det. jeg ble belastet igår igjen. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Da har jeg fått svar på mailen, og kampanjen gjelder alle former for GPRS trafikk. Så da er det bare å fyre på. det gjør nok ikke det. jeg ble belastet igår igjen. Jeg skal høre med ham jeg har mailet med og spørre om jeg kan legge ut svaret hans her. Hvis jeg får lov kan du PMe meg, så skal jeg sørge for at du får en kopi av hele mailen som du kan bruke i en evt. klage. Ellers så går telefonene unna her. Fikk inn nye i går og i dag, men har allerede solgt dem igjen. Tilogmed den ene jeg hadde holdt av til meg selv... Rød og fin. Jaja. Får vente på neste ladning. Her kommer i alle fall bilder av herligheten: Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Grå telefon... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Grå telefon 2... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Sammenligning... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 RØD telefon... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Rød telefon 2... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Rød bak 2... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Rød åpen... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Rød åpen 2... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Memorystick Duo Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Uttak for handsfree/headsett (følger med). -KJ Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Flytter denne til lesertester. Takk for bidraget Så fint! Versågod Veldig artig å se at mange leser den. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå