x871kx6167ss7 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg synes at brukere burde ha mulighet får å kunne flytte sine egne feilposter! Dersom man finner ut at man har feilpostet selv, kan man bare flytte det. Dersom en moderator merker det kan han bare si: må flyttes til xxxxx, ellers stenging! Jeg kan bare se fordeler med dette!: -Ferre stengte poster -Mindre jobb for moderatorer -Mulighet for å rette opp egne feil Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 synes det er greit at vi ikke har slike rettigheter jeg.. poster du feil og den stenges, så lærer du dette til neste gang. og dobbeltsjekker. ser fare for anarki ved at alle brukere tildeles "moderator tilgang" til formuet, nei dette bør vurderes i hvert enkelt tilfelle om man skal få slike rettigheter. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 jeg sykkes det er en god ide jeg **støtter** Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Er det ingen andre som vil komme med sin mening? Nå vet ikke jeg hvor vanskelig dette er å få til, men det kan vel ikke være umulig Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Bruk 5 sekunder lengre når du tenker på hvor tråden skal plasseres, så slipper vi å tenke på sånt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Problemet er vel at hvis du får tilgang til å flytte tråder så kan du også slette de, om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Det er bare sine egne tråder jeg tenker på! Man kan jo selvfølgelig ikke endre andre sine ting! Men er det ikke mulig å fjerne at man kan slette poster? Endret 4. november 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg har *bombe* tatt opp noe lignende før. Det er jeg ganske sikker på. Pointet er i hvertfall at hvis man skal flytte egne tråder kan man også slette egne poster. Kan man slette sine egne poster kan trådstarter slette første post i tråden: og hele tråden slettes. Da sletter trådstarter også andre sine poster: og det vil ikke forumet tillate. Derfor er dette en ganske håpløst forslag Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Brukerene her har allerede sagt grunnen til hvorfor det er slik, jeg har notert meg at dette har blitt fikset i 2.0 så da vil nok muligheten komme tilbake atter en gang. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 QUOTE (Ueland @ 08/11/2004 : 18:12) Brukerene her har allerede sagt grunnen til hvorfor det er slik, jeg har notert meg at dette har blitt fikset i 2.0 så da vil nok muligheten komme tilbake atter en gang. Dette spørsmålet er vel stilt ca like mange ganger som du har sagt at "Dette kommer i neste utgave, 2.0", men når oppdaterer vi egentlig til 2.0? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 QUOTE (INGaR @ 10/11/2004 : 21:20) Dette spørsmålet er vel stilt ca like mange ganger som du har sagt at "Dette kommer i neste utgave, 2.0", men når oppdaterer vi egentlig til 2.0? Neste mnd Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 QUOTE (B|Real @ 11/11/2004 : 00:19) Neste mnd Høres kjempeherlig ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg