Pusern Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er dette humor tro? Må innrømme at jeg trakk litt på smilebåndet. Får bare håpe det gikk bra. Døm selv Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Denne var jo bare festlig satt bare å venta på at en av de skulle tråkke feil og dette nedi.. Lenke til kommentar
Captain_Quark Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 det var jo litt morsomt, ser bare hu dama forsvinner nedover trappa der "wohoii" Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 sitter og tenker fallned fallned fallned, og hun faller Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 DEt avr ikke morsomt Farfar datt ned sånn for noen år siden. Lå lenge på sykehus Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Noen ganer kan det være arti å se på. Men når det skjer med deg selv er det ikke arti i det hele tatt. Dette er da en logisk forklaring... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 DEt avr ikke morsomt Farfar datt ned sånn for noen år siden. Lå lenge på sykehus Det var morsomt, selv om det kanskje traff deg litt skeivt. Smerte er morsomt når det er andre som opplever det. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Syns den var festlig, jeg... men det må ha gjort vondt :/ Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 DEt avr ikke morsomt Farfar datt ned sånn for noen år siden. Lå lenge på sykehus Det var morsomt, selv om det kanskje traff deg litt skeivt. Smerte er morsomt når det er andre som opplever det. ja, ok. Smerte er morsomt når det er andre som opplever det. Men som du sa; det traff meg nok litt skeift. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 *ler*.. fikk et kjapt latterutbrudd der!, hun falt jo mirakuløst glatt ned i hullet.. sorry hvis det høres ufølsomt, men dette er trossalt humor kateogorien Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Ser ut som ho gjere det med vilje 100%. Men uansett 10hi. :!: Endret 7. november 2004 av zefler Lenke til kommentar
Captain_Quark Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 DEt avr ikke morsomt Farfar datt ned sånn for noen år siden. Lå lenge på sykehus jeg sa ikke at det så godt ut men det ser litt morsomt ut dama synes sikert ikke det så morsomt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 øø jeg er sikkert forumet største forkjemper for Filmklipptråden , så slipper vi masse enkelt poster med et klipp i http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=307724 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå