chil Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 altså jeg kjøper klær over alt, til å med litt på fretex å ser ikke noe galt i det. det ENESTE jeg er nøye på er at jeans er det kun LEVIS som duger, så er jeg inne å kikker litt på ebay å der går jo sånne bukser rimelig mye billigere over til problemet, jeg bruker normalt 517(eller er det 527 ble usikker), så er det en modell som heter 505. Åssen er den? i form, og sånn i forhold til 517? takk Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Levis er daspapir. Min levis (4-5 månder) revna da jeg skulle hoppe opp på et bord.. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Samme skjedde med meg. Revna på en konsert så begynnte det å komme hull bak begge låra. Dette var etter 4 mnd ca. Lee buksa jeg kjøpte samtidig med levis buksa og den er det ikke et lite hull i en gang. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Trodde levis var kvalitet jeg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 505 er en helt klassisk olabukse. helt helt klassisk, med glidelås-smekk. 521 er også temmlig normal stil og snitt. Hmm, 505 var ikke den buksen jeg hadde. Men jeg vet jeg har en 505 og den er jeg temlig sikker på at er ganske så klassisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå