Gå til innhold

Skal ha ny liten bærbar - MAC/PC?

Lanes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et annet pluss med X300 er jo at det er den rimeligste ultraportable på markedet for tiden

...

edit #3: OK, ser ut som ASUS har gått forbi Dell på pris. Men du sa du ville ha Bluetooth, noe som ASUS-maskinene ikke har... :hmm:

Asus s5200n har nok vært billigere enn dell x300 så lenge jeg har kjent til disse modellene.

for 11336 får en student maskinen med 1.3ghz celeron m prosessor og windows xp pro. Dell x300 koster for tiden minst 14465 og denne har ikke cdbrenner.. kun dvdrom.Asus s5200n er forøvrig også utført i veldig god byggekvalitet med godt avstivet skjerm med meget god innsynsvinkel.

MEN dersom det er aktuellt å bruke mye penger på en ultraportabel, ville jeg heller kjøpt en IMB x40, da dette er en maskin som er suveren på kvalitet!

Lenke til kommentar

Jeg innrømmer gjerne at Bill ikke akkurat er god til behagelig og presise web-designs :)

Men det jeg henviste til var egentlig forumet hans som er fullt av folk som kan MASSE om IBM bærbare...

Link

Dessuten skriv inn navnet hans på Google : Bill Morrow og se om du ser noen skrive noe negativt om han ? Jeg klarte ikke å finne noe ihvertfall, faktisk hvis du gjør et søk i tråder på thinkpads.com forumet med mitt nick ser du at jeg har spurt om man kan stole på Bill selv... og fått mye gode svar...

Men om ikke annet så er ihvertfall forumet der glimrende for å få svar på litt mer spesielle spørsmål rundt det å eie en IBM Thinkpad.

Cobos

edit: Sukk, HVA er det jeg egentlig skriver for noe... :(

Endret av Cobos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...