Gå til innhold

AMD64 3000. trenger CPUmark/PCmark info.

MysticoN

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.. jeg har et msi kn8 neo og tilkoblet D-Bracket 2.

der lyser alle 4 lysene rødt. og det betyr:

The D-LED will hang here if the processor is damaged or not installed properly

har enda ikke teste pc med spill siden jeg ikke har NOEN spill å teste. har lakt inn CPUmark99 og skal snart kjøre PCmark04 får å sjekke om cpuen virker som den skal.

jeg håper det er noen der ute med samme cpu som jeg som kan fortelle meg hva de får som score på de programmene, og hva jeg burde gjøre. burde jeg sende inn cpu med en gang? kan det hende at D-bracket tar feil?

er ikke HELT sikker på om denne posten er riktig plasert, beklager vist den ikke er det.

takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har noen Test resultat klar no. (kjører AMD64 3000 @ 2100)

CPUMARK99: 221

Hot CPU tester Pro 4: 6748 (benchmark test)

Diagnostic Report fra Hot CPU:

Test Started at: 02:55:53

Test Duration: 00:52:57

Physical Processors Available: 1

Logical Processors Available: 1

Multi-Processors System(SMP): Not Available

Hyper-Threading Technology: Not Available

CPU Name String: AMD Athlon 64 Processor 3000+

Speed: 2099MHz

Logical Processors Tested: CPU 0

Average CPU(s) Performance: 100.0%

Modules Results:

Complex Matrix: Finished without error

Calculating Pi: Finished without error

Sorting Algorithms: Finished without error

Prime Test: Finished without error

Fast Fourier Transforms: Finished without error

Chipset: Finished without error

L1 Cache: Finished without error

L2 Cache: Finished without error

Memory: Finished without error

HD: Finished without error

MMX: Finished without error

SSE: Finished without error

SSE2:

setter denne testen på nytt no. siden jeg ville surfe litt og ikke orket å vente i 5 timer til før denne testen vart ferdig. hitil ser det ikke ut til at noe er feil. noen forslag til andre ting jeg kan prøve? får no se hva som blir resultatet når jeg fullører denne testen (det er en 8timers test)

Skal kjøre flere tester. håper jeg får noen svar. for disse resultatene sier ikke meg så veldig mye om cpu virker som den skal eller ikke.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Hei alle sammen.. jeg har et msi kn8 neo og tilkoblet D-Bracket 2.

der lyser alle 4 lysene rødt. og det betyr:

The D-LED will hang here if the processor is damaged or not installed properly

har enda ikke teste pc med spill siden jeg ikke har NOEN spill å teste. har lakt inn CPUmark99 og skal snart kjøre PCmark04 får å sjekke om cpuen virker som den skal.

jeg håper det er noen der ute med samme cpu som jeg som kan fortelle meg hva de får som score på de programmene, og hva jeg burde gjøre. burde jeg sende inn cpu med en gang? kan det hende at D-bracket tar feil?

er ikke HELT sikker på om denne posten er riktig plasert, beklager vist den ikke er det.

takk for svar.

test kort å greit med prime95 ..

Lenke til kommentar

D-Bracket sier at den er skadet. og pc'en virker litt treiger enn ka den skal vere. vist no en cpu er skadet, så kan det no hende at den blir mer og mer ødelakt ettervert? ikke sant? siden jeg får everquest2 snart (et spill som jeg har ventet ganske lenge på) så vil jeg no helst kunne spille det når jeg får det. og siden jeg har mistet alt jeg hadde pga hardisk kræsj og defekt hd så har jeg ingen spill jeg kan teste cpu'en på.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

maskina virka treigere enn normalt.. så no har jeg sendt cpu OG hovedkortet mitt til komplett.. noe som jeg angrer litt på.. da jeg tok av cpu kjøleren satt cpu'en fast i cpu kjøleren. forbanna seige kjølepasta... så jeg måtte rette opp noen pins. regner med at jeg ikke får noe på garantien på cpu sp jeg har alerede bestilt meg en ny cpu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...