viranth Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Alle dere som har x800 pro eller xt, last ned catalyst 8.07 driverne. Jeg hadde rundt 4000 poeng før jeg lastet den ned, og 6000 etter jeg hadde installert de driverne. Edit: her er link http://www.dna-drivers.nl/viewtopic.php?t=3956 Endret 7. november 2004 av viranth Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Skal prøve den driveren nå. . . Lenke til kommentar
owgrant Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Skal også teste de driverne, fikk "bare" rundt 4300 med PE klokk på kortet mitt. Er litt skuffet. Har også flimre problemet i doom3, men skal teste med vsync på nå. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Skal også teste de driverne, fikk "bare" rundt 4300 med PE klokk på kortet mitt. Er litt skuffet. Har også flimre problemet i doom3, men skal teste med vsync på nå. Hvor stiller man vsync, leita etter det i hele går, men klarte jaggu ikke å finne det! Lenke til kommentar
owgrant Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Kjørte 3dmark med 8.07 driveren og fikk 5800 poeng. Økning med 1400 poeng fra den den gamle catalyst driveren. Må si meg ganske fornøyd. Satte også på v-sync og det fjernet de flimre greiene som var midt på skjermen i doom3 og BF. Endret 8. november 2004 av owgrant Lenke til kommentar
colakork Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 lasta ned de driverne jeg, og satte igang inst. men fikk bare at kortet ikke klarte windows logo testen og at det var best å avbryte... fikk dere andre det her ella? har jo litt lyst å få bedre score på 3dM05 dah... er kjipt å bruke så mye penger og få liten score... MvH Daniel Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) lasta ned de driverne jeg, og satte igang inst. men fikk bare at kortet ikke klarte windows logo testen og at det var best å avbryte... fikk dere andre det her ella? har jo litt lyst å få bedre score på 3dM05 dah... er kjipt å bruke så mye penger og få liten score... MvH Daniel Betadrivere har sjelden WHQL-sertifisering. Alle som installerer 8.07(4.11beta) driveren får en slik melding ja, med mindre du har satt 'Driver Signing Options' til Ignore. Det er bare å velge continue, så fortsetter installasjonen som normalt. Endret 8. november 2004 av Spaz Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Kjpte meg dette kortet og kjøleren idag.. Kjørte 3DMark 03 istad, og fikk 10348.. Er det noe vits i å klokke dette kortet?? Har prøvd FarCry, og kjørte med very high på alt, og det gikk "glatt". Noen andre som har kjennskaper til dette kortet med den kjøleren..? Kan også nevne at tempen ligger på 33 grader etter 30.min med farcry.. Jeg har nettop bestillt det samme korte er dette 1 bra kjøp? Dette kosta meg 4.299... Noen som mener jeg bør avbestille eller fortsette og holde dette kjøpet? Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Noen som mener jeg bør avbestille eller fortsette og holde dette kjøpet? IKKE avbestill.. Kortet er SNASENT!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå