mck Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Jepp, da har jeg fått mange tanker. MEN er det noen som vet hvor i norge jeg kan kjøpe iTrip eller en annen FM-sender? Eller er griffintechnology.com den eneste veien. Det var så mye stress med hvordan frakt type og masse greier.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 www.yatzy.no selger Audia X. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 www.yatzy.no selger Audia X. Hvor lang batterikapasitet er det på denne? Hvor mye dårligere er lyden enn hvis en bruker kabel? Lenke til kommentar
Moonscape Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Btw.. Finnes det NOEN som helst butikk som man kan betale for itrip på postoppkrav? Eier ikke et bankkort, og tør ikke ta sjansen på å sende penger til dem i posten, for så å få tilsendt varen... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Audia X'en holder vel omtrent åtte timer. Lyden er ganske grei, så lenge man finner en frekvens det er rimelig lite forstyrrelse på. Lenke til kommentar
Moonscape Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Dersom man har ipod er det ikke akkurat noen fordel å kjøpe fm-sender som bruker egne batterier da.. Det blir ganske mye dyrere i lengden når de maks kan spille av i 8 timer før batteriene må skiftes ut. Selv om Itrip bruker batteriet til ipoden slik at den må¨lades opp litt tidligere enn ellers vil det allikevel være med praktisk etter min mening... Men smak og behag folkens Lenke til kommentar
mck Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Btw.. Finnes det NOEN som helst butikk som man kan betale for itrip på postoppkrav?Eier ikke et bankkort, og tør ikke ta sjansen på å sende penger til dem i posten, for så å få tilsendt varen... Men noen som vet det Moonscape spurte om.. Det kunne vært aktuelt for meg selv Endret 13. desember 2004 av mck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå