FenrisC0de Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jo, jeg bare lurte på. Skal sette over websiden min, Trykk her til en "ordentlig server", som støtter alt mulig rart slik at jeg kan lage en litt ordentlig side! Men hvordan? Hvordan skal jeg lage siden, hvordan burde jeg gjøre det osv.. takker for alle svar Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hva skal du ha på siden er vel mer et spm. Ser siden har et forum... jeg liker å bruke php til forum-sider. PS. siden som linken din pekte fikk noen ganske malplaserte deler litt hulter til bulter i firefox. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 postnuke.org eller phpnuke, e107.org? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 tror ikke jeg skal ha så mye mer nytt på hovedsiden enn det som allerede er der! Men det hadde vært kult og bare konvertere hele greia til å være PHP, slik at man kunne logge seg inn på hovedsiden på samme konto som på forumet osv.. men jeg har liten erfaring i PHP.. Hvordan skulle jeg gjort noe sånt isåfall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå