BrukerSlettet Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Vet ikke hvor jeg skal legge dette¨innlegget, så jeg får legge det her så lenge, så kan kanskje en moderator flytte det hvis det er feil. Har satt sammen min nye pc nå. Har instalert alle driverne som jeg fikk med. Men hvilke drivere bør jeg instalere istedenfor/i tilegg, hvis det er nødvendig? Er de driverne som følgte med gode nok? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det beste er å oppdatere alle drivere. Men er vel helst grafikkkort som er viktigts å laste ned ny driver (tanke på ytelese i nye spill) Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Har ikke helt peiling på dette... Men er det i enhetsbehandling jeg gjør dette eller? Lenke til kommentar
-ELK- Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Gå på hjemmesidene til grafikk kortet ditt (og flere komponenter) for å laste ned de nyeste driverne. Adressa står vel på eksen, ellers går det jo an å google litt! Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Ok.... har gjort det nå. Lastet ned catalyst 4.9.... Noen andre drivere som er lure å laste ned? En link hadde vært knall! Lenke til kommentar
meeg Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 CATALYST 4.10 er vel siste offisielle driver fra ATI. Ellers er Omega drivers et godt alternativ. Siste hovedkort/chipsett driver kan også være en fordel å installere. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 CATALYST 4.10 er vel siste offisielle driver fra ATI. Ellers er Omega drivers et godt alternativ. Siste hovedkort/chipsett driver kan også være en fordel å installere. Har hørt at 4.10 ikke fungerte så bra .... Har hørt mange snakke om å flashe biosen å slik. Er dette risikabelt på noen som helst måte? Som sagt, har ingen peiling på dette området... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Gjer du det på riktig måte er det ikkje risikabelt. Men om det er nødvendig er ein annen sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå