Gå til innhold

Terningkast på denne Athlon 64 pc'en?

Hologram

Anbefalte innlegg

CPU: AMD Athlon 64 3000+ 2.0GHz

HK: MSI K8N NEO FSR S754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid

RAM: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack

HD: Seagate Barracuda 200GB S-ATA 8MB cache 7200RPM

PSU: NorthQ Silent 400W 12-17dBA

CD: MSI CD-brenner IDE 52x/32x/52x

DVD: LG DVD-brenner IDE DVD+R/RW/DVD-R/RW/RAM

GPU: MSI GeForce FX5900XT 128MB DDR AGP

Vil bare ha terningkast på komponentene nå så jeg tar ikke med noe om kabinett.... Skal lage kabinett og vannkjøling etter jul...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruker nesten bare DVD-brenneren selvsagt, men det er greit å ha cd-brenner i tilleg.... bruker den nesten ikke til å brenne, men den er god å ha når jeg skal kopiere cd'er!!

Moderne DVD-brennere fungerer vel som regel både som vanlige CD-brennere og DVD-brennere?

Lenke til kommentar

Ett lite spørsmål.... På hardiskene på komplett får man jo oppgitt både intern og ekstern overføringshastighet... Den interne hastigheten er jo faktisk lik på en s-ata disk som på en ata-100 disk!! og siden en kjede aldri er raskere enn det tregeste leddet vil vel det si at det ikke er noe poeng i å kjøpe s-ata!! eller har jeg missforstått noe??

Har foresten valgt å bytte ut skjermkortet med Gainward 6800LE....

Ett lite spørsmål til foresten!! Jeg har forstått det slik at når man har to rambrikker kan de kjøre dual channel... noe mine vil gjøre viss jeg har lest og tolket rett....! Viss man da kjøper tre like brikker kan disse tre da kjøre "trippel" channel eller noe i den duren?????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...