-Teddy- Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Beklagelig å si det, men skole prioriteres akkurat nå -> -> -> -> -> -> Jaja, er vel egentlig greit å ha gode karakterer også... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har ikke kommet dit enda. Avsluttings karaktere i 10'ende nå. Beklagelig å si det, men skole prioriteres akkurat nå arghh!! skole nice work Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg tror at grunnen til at bokstavene ikke er så fint er at det er alt for stort mellomrom mellom hver bokstav. Prøv å sett de nærmere hverandre Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg tror at grunnen til at bokstavene ikke er så fint er at det er alt for stort mellomrom mellom hver bokstav. Prøv å sett de nærmere hverandre tenkte på det jeg også.... ellers : N-I-C-E prosjekt ! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg tror at grunnen til at bokstavene ikke er så fint er at det er alt for stort mellomrom mellom hver bokstav. Prøv å sett de nærmere hverandre De er jo også ganske skjeve og usymmetriske og da... Men ellers er det meget pent hittil. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 aha! najs...! er borte en helg vettu så haru gått glipp av mye snacksent! Lenke til kommentar
Ri0t Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 pent :D skole må vel prioriteres til en viss grad det og bare ikke la det ta helt overhånd Lenke til kommentar
flabben Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hmpf! Ser ut som orntlig bløt bikkje bajjs syns nå jeg! men jeg gleder meg til å se hvodan det blir da! JOBB FORTERE! :!: :!: Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Takker alle sammen Det vermer i mitt hjerte Stenene ser myye bedre ut nå Kommer med uptate i uke 5. Jeg har hatt nasjonale prøver, som lærerne har vedtatt at teller på karakterer(slik at vi ikke skulle boikotte). Endret 27. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 for å sette det litt på spissen: så langt har du , eeh satt kabinettet i en haug med dritt ? er så misunnelig for at du er så flink og jeg ikke får til noe som helst. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Dette så flott ut! (Måtte bare skrive noe her for å få den på listen, men den så flott ut!) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Takker alle sammen. Rødmer jeg Jeg har vært uten nett siden torsdag kveld. Bilder kommer i kveld eller i morra. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 kult! gleder meg allerede! Lenke til kommentar
alexern Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 ikke dumt... bilder er bra Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Og bildene kommer her Det ser ikke ut som jeg har gjort mye, men jeg kan love dere det tok tid. Slik har steinene blitt nå. Det er forsatt noen steder hvor jeg ikek har blitt feridg. Jeg fikk det ganske enkelt til ved å kaste på litt gips støv, som jeg senere pusset utover med tør pensel. Så Doom stjernen. Det tok sin tid. For at lyset ikke skulle slippe ut enkelte steder malte jeg alt annet enn der hvor jeg hadde skjært med dremel, i blått. Hvorfor blått? Vel, fargen holdt unna lyset. Også er det det hersens kamera igjen. det klarte ikke å fange opp lyset skikkelig i mørket. *ønske seg kamera* Selve lyset skjulte jeg inni steinene. Hele Nærbildet av den nederste delen. Med blitz Total oversikt. Jeg håper og tror jeg får ferdig den ene sidedøren innen neste mandag. Endret 6. februar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
alexern Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 den stjerna blei overaskende bra! den så litt tricky ut så den er jeg imponert over og de steinene er ikke så dumme de heller. bra update Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det så ut som litt av en malejobb. Godt jobba med det! Kanskje airbrushe på litt gråmalig på "bæsjen" som den er blitt døpt. Bare for å få bort litt av drittpreget. Ikke missforstå, for det ser bra ut, men fargen kunne kanskje vært litt mer stein enn jord... men for alt jeg vet så utøver sikkert ikke bildene rettferdighet over verket ditt. Stå på! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 det ble jo rett og slett herlig sinnsykt bra jobba med de steinene og den dærre santan trekanten. *glede seg til neste update* :thumbs: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå