Gå til innhold

Prosjekt: Doom 3 [20.06]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du går tom for inspirasjon (noe som det ser ut som du ikke gjør) kan du jo ta en titt på denne Doom 3 modden.

NAIS  :thumbup:

http://www.mashie.org/casemods/d3_01.html

Takker. Har sett den før. Genialt ;)

var sykt nice den effekten på side 5.

det med limpatronene og 2x røde leds.

ser fram til en ny update thumbup.gif

Takker ;)

Updaten kommer her:

Gir dere bildene nå. Skal spille DM kl 21.00 så har litt dårlig tid. fikser kommentarer og flere bilder senere i kveld. Edit: FFS! Jeg ble kicka :realmad: Samma det. her kommer teksten :)

minip10100418qe.jpg

minip10100474pq.jpg

To oversikts bilder av sidene.

Jeg klite på et lag med gips(1-7cm) Før jeg gikk løs med dremel i ca 2-3timer.

minip10100450uf.jpg

miniuntitled1copy7me.jpg

minip10100399vi.jpg

Noen detalj bilder :)

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Pene steiner, men jeg skal være helt ærlig om en ting:

-Jeg syns ikke den "DOOM III" skriften i plast var helt pen... :hm:

alt det andre er så dritfint, men jeg syns du har bommet litt på den skriften. Men for all del, den er jo ikke ferdig! Kan hende den blir veldig bra til slutt! :yes: Det pleier å bli det hos Natrium! :thumbup:

Lenke til kommentar
Ble bra dette da!

Takker :)

Pene steiner, men jeg skal være helt ærlig om en ting:

-Jeg syns ikke den "DOOM III" skriften i plast var helt pen... hmm2.gif

alt det andre er så dritfint, men jeg syns du har bommet litt på den skriften. Men for all del, den er jo ikke ferdig! Kan hende den blir veldig bra til slutt! new_yes.gif Det pleier å bli det hos Natrium! thumbup.gif

Takker :blush:

*følge med*

Hyggelig :)

Teddy, Haddis:

Slik ser det ut nå:

minip10100416zu.jpgdoom3.jpg

Mine vidre planer var å male både bokstavene og steinene (gjelder hele foten)

Jeg er 100% åpen for ting jeg bør gjøre med den. Hva mener dere? Jeg er villig til å gjøre det meste :)

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Kan du poste DOOMIII logoen? Er ikke så opptatt av DOOMIII og er ikke helt sikker på hvordan logoen ser ut ;) Også kan du poste logoen din ved siden av hvis du vil, så blir det lettere å sammenligne. Jeg ser at "mellomrommma" i "III" er litt skjeve.

Vet ikke om du faktiskt har tenkt til det, men å sette "lokk" på bokstavene ville kanskje vært en enkel løsning på de skjevhetene her og der! Jeg tror iallefall det... :hmm:

Lenke til kommentar

stenene ble dritstilige til slutt da =) så kos.. dette kommer til å bli utrolig bra om du gjør det så nøye hele veien.. keep up the good work :D litt seint for meg å modde nå, men etter å ha titta igjennom detta har jeg lyst :p

Lenke til kommentar

UPDATE!

Nå begynner ting å gå meget framover her :)

Etter alt for mange timer med dremelen i handa ble jeg ferdig. Steinene mener jeg har en perfekt for, men fargen er litt for '"leir aktig". Den må jeg få gjort noe med.

Jeg har også startet litt på kontroll panelet.

Pics

Kontrollpanelet

Hittil har jeg festet temp. måler med tre sensorer, ting som viser spenninger(3,3v, 5v, 12v) Og temp. styrt viftestyring(baksiden).

minip10100498ld.jpg

minip10100515dq.jpg

minijhgkgcjk6zd.jpg

Steiner

Etter masse finpussing passe kabinettet perfekt! Jeg endte opp med å velge det at jeg ikke skulle sette den på midten, men slik at det blir støre flate på ventre side. Utsende sin skyld :) Det er snakk om kun 0,8mm.

Jeg skal også lage et panaramo vindu som jeg sal denge i bakken litt og håpe på noen sprekker. Det skal se ut som det har stått i vær og vind på mars. Alstå masse sand :)

Imorgen skal jeg fikse fargen litt bedre.

Her er da bildene :)

minip10100417mn.jpg

minip10100428qa.jpg

minip10100436lh.jpg

minip10100448lc.jpg

minip10100450we.jpg

minip10100468zx.jpg

minip10100481qp.jpg

Ka du tru?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...