Nilsen Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg har tenkt på en garasjeport løsning. Hvis det ikke blir for avansert. Komme rmed update ang. stenene. Blir ferdig i morra Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Om du går tom for inspirasjon (noe som det ser ut som du ikke gjør) kan du jo ta en titt på denne Doom 3 modden. Blir bra dette NAIS http://www.mashie.org/casemods/d3_01.html Endret 5. januar 2005 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
perstian Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 var sykt nice den effekten på side 5. det med limpatronene og 2x røde leds. ser fram til en ny update Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Om du går tom for inspirasjon (noe som det ser ut som du ikke gjør) kan du jo ta en titt på denne Doom 3 modden. NAIS http://www.mashie.org/casemods/d3_01.html Takker. Har sett den før. Genialt var sykt nice den effekten på side 5.det med limpatronene og 2x røde leds. ser fram til en ny update thumbup.gif Takker Updaten kommer her: Gir dere bildene nå. Skal spille DM kl 21.00 så har litt dårlig tid. fikser kommentarer og flere bilder senere i kveld. Edit: FFS! Jeg ble kicka Samma det. her kommer teksten To oversikts bilder av sidene. Jeg klite på et lag med gips(1-7cm) Før jeg gikk løs med dremel i ca 2-3timer. Noen detalj bilder Endret 5. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Pene steiner, men jeg skal være helt ærlig om en ting: -Jeg syns ikke den "DOOM III" skriften i plast var helt pen... alt det andre er så dritfint, men jeg syns du har bommet litt på den skriften. Men for all del, den er jo ikke ferdig! Kan hende den blir veldig bra til slutt! Det pleier å bli det hos Natrium! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 *følge med* Men som sagt, noe bør gjøres (??) med "doom 3" skriften... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Ble bra dette da! Takker Pene steiner, men jeg skal være helt ærlig om en ting:-Jeg syns ikke den "DOOM III" skriften i plast var helt pen... hmm2.gif alt det andre er så dritfint, men jeg syns du har bommet litt på den skriften. Men for all del, den er jo ikke ferdig! Kan hende den blir veldig bra til slutt! new_yes.gif Det pleier å bli det hos Natrium! thumbup.gif Takker *følge med* Hyggelig Teddy, Haddis: Slik ser det ut nå: Mine vidre planer var å male både bokstavene og steinene (gjelder hele foten) Jeg er 100% åpen for ting jeg bør gjøre med den. Hva mener dere? Jeg er villig til å gjøre det meste Endret 5. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kan du poste DOOMIII logoen? Er ikke så opptatt av DOOMIII og er ikke helt sikker på hvordan logoen ser ut Også kan du poste logoen din ved siden av hvis du vil, så blir det lettere å sammenligne. Jeg ser at "mellomrommma" i "III" er litt skjeve. Vet ikke om du faktiskt har tenkt til det, men å sette "lokk" på bokstavene ville kanskje vært en enkel løsning på de skjevhetene her og der! Jeg tror iallefall det... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Done. Tror jeg lager hele på nytt jeg. I plexi Begynner i morgen Lenke til kommentar
alexern Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 det kan nok "lønne" seg, hvis du er perfeksjonist, og på et prosjekt som dette så må du jo nesten være det... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Done. Tror jeg lager hele på nytt jeg. I plexi Begynner i morgen Du hadde jo lagt mye arbeid i den, menmen.... Du får prøve på ny! Stå på! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg ER perfeskjonist på dette prosjektet Lenke til kommentar
Ri0t Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 stenene ble dritstilige til slutt da =) så kos.. dette kommer til å bli utrolig bra om du gjør det så nøye hele veien.. keep up the good work litt seint for meg å modde nå, men etter å ha titta igjennom detta har jeg lyst Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Dødsbra.. likte den modden av doomIII logon din Natrium! Har du kommet noe lenger på den i plexi? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg begynte og fjerne det gamle i går. Jeg kom halvveis før jeg kuttet meg stygt. Forsetter i dag Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg begynte og fjerne det gamle i går. Jeg kom halvveis før jeg kuttet meg stygt. Forsetter i dag Det er god modde ånd.. gleder meg til og se updaten på den... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 UPDATE! Nå begynner ting å gå meget framover her Etter alt for mange timer med dremelen i handa ble jeg ferdig. Steinene mener jeg har en perfekt for, men fargen er litt for '"leir aktig". Den må jeg få gjort noe med. Jeg har også startet litt på kontroll panelet. Pics Kontrollpanelet Hittil har jeg festet temp. måler med tre sensorer, ting som viser spenninger(3,3v, 5v, 12v) Og temp. styrt viftestyring(baksiden). Steiner Etter masse finpussing passe kabinettet perfekt! Jeg endte opp med å velge det at jeg ikke skulle sette den på midten, men slik at det blir støre flate på ventre side. Utsende sin skyld Det er snakk om kun 0,8mm. Jeg skal også lage et panaramo vindu som jeg sal denge i bakken litt og håpe på noen sprekker. Det skal se ut som det har stått i vær og vind på mars. Alstå masse sand Imorgen skal jeg fikse fargen litt bedre. Her er da bildene Ka du tru? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Ka du tru? Æ tru det æ KJÆMPE FINT! Gledet meg litt til å se den nye DOOMIII skriften, men den var ikke med gitt. Du er vel ikke ferdig enda. Pene steiner da! Endret 15. januar 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Har ikke kommet dit enda. Avsluttings karaktere i 10'ende nå. Beklagelig å si det, men skole prioriteres akkurat nå Endret 15. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå