Gå til innhold

Prosjekt: Doom 3 [20.06]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den kommer den ;) I romjula :p

Jeg skal en tur til by'n i morra og kjøpe noen "råvarer" blir vel en update innen de nærmeste dagene (altså innen nyttår :) )

Bilder kommer ;)

Someone was there before you =( mange som har laget domm 3 kabinett... jaja... men stå på! ;D thumbup.gif

<Nudle>

..Slik som jeg sier på første linje i første post :)

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Nå har jeg da kjøpt inn endel råvarer :)

minip10100414jw.jpg

1x 12mm bor

10m høytalerkabel

3pak. høytaler_kabel_fester :p

1x 5pak ultar hvite leds

2x 10mm røde leds (stooore)

4x vippebrytere

2x pushbutton

1x 5kg gips

1x kabelsko tang(ikke på bildet)

masse kabelsko(ikke på bildet)

10mm leds er stoore :fun: 3000mcd

minip10100460gx.jpg

Brytere:

minip10100505zc.jpg

minip10100427wh.jpg

Jeg fant doom3 tastaturet på komplett. Det sklal også kjøpes inn en gang :fun:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303489&cks=PRL

Det må brukes sammen med denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303488&cks=ACC

Har også sett litt på HW til kabinette.

hwdoom34pe.jpg

Så fort jeg for spist opp min mr.lee sumo så skal jeg begynne. Bilder kommer i morra.

Lenke til kommentar

hvor sterke er de store røde ledsa du kjøpte? og hadde dem flere farger av dem der? så morsomme ut ;) det klør litt i fingra når man sitter og leser over worklogs som dette her.. får litt ideer og inspill :)

men, til det jeg lurer på, update pls? ;)

Lenke til kommentar

De store ledsene er på 3000mcd.

UPDATE

Se hva jeg fikk i posten i dag :love:

1x razer diamondback

2x laserled single

1x laserled tripple

minip10100407mt.jpg

Jeg har nå begynt med steinformasjonen på selve foten. Hittil har jeg kun dremlet den fremste delen. Det er kun det som er grått (grunnet) som er ferdig(tror jeg).

Totalt har vel det tatt 6timer.

minip10100515ld.jpg

minip10100527gf.jpg

minip10100464kn.jpg

Noen meninger?

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

begynner å bli pent dette her.. bli ferdig med steinene så =) hvordan går det med resten av prosjektet? funnet noen endelige løsninger enda? Gleder meg til å se det ferdige resultatet.. Tror dette blir veldig bra =)

Lenke til kommentar
ser bra ut detta her! :thumbup:

må få gjort opp noen meninger... :hmm:

kommer tilbake seinere... må tenke :p

Hehe. Takker ;)

Ser veldig bra ut Natrium!! :yes:

Takk;)

:love: sier ikke mer...

Takk :blush:

begynner å bli pent dette her.. bli ferdig med steinene så =) hvordan går det med resten av prosjektet? funnet noen endelige løsninger enda? Gleder meg til å se det ferdige resultatet.. Tror dette blir veldig bra =)

Målet er å bli ferdig innen TG05, og innen denne eller morgendagen er over skal steinene være ferdig. Planene er at vanntanken(e) til vannkjølingen som skal være hjemmelaget skal henge i taket på kabinettet. De to øverste 5,25"brønnene skal bli et kontrollpanel med masse brytere til alt av lys og vifter. Det skal bli skjult bak en slik:

minibryterpanel15ct.jpg

Den ene siden (inn mot hk)skal jeg ha et vindu. Det skal være ganske slitt. Den motsatte siden skal jeg ha doom stjernen. Gravert inn i plexi, med en glødende rødfarge.

Mer har jeg ikke begynt å tenke over enda.

er ikke dumt dette :no:

keep up the good work :woot::thumbs:

Takk;)

skal du ha mye rustne deler som sånn det "orginale"kabbiset har?

Regner med at det blir for det meste "slitte" eller deler som man ser at har fått blåst en del sand på seg. Regner med at kontrollpanelet blir rustet.

Lenke til kommentar

Tror kontrollboksen kan bli sinnsykt stilig. Hvordan har du tenkt til å gjøre det med den? som den på [H]? med servomotor osv? det hadde vært kult. et annet alternativ ville jo vært å brukt en kjetting av noe slag til å dra i, for å åpne porten. og bare lage en festeanordning man hekter den til for å holde porten åpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...