alexern Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 hehe, najs løsning Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 kult var det ja *glede seg til update* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) hehe morsom liten ting... men du må huske at limet kan knekke da, så du får nok ikke tatt så store svinger som den som var avbildet... isåfall må det varme til Det knekker ikke. Se selv: De kan bøyes mer uten merkbare problemer. Endret 11. desember 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Ri0t Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Målet mitt blir å være ferdig innen TG05. liker det jeg leser, får jeg jo sett verket IRL og Pent gjort å bruke limpinnene til det der.. fordelen med dem er at de er utrolig myke, og at det faktisk skal en del til før de knekker.. har aldri klart å kneken av mine limpinner, uten at jeg skal si jeg har gjort noe nevnverdig forsøk på det heller... Blir bra dette her, venter på mer updates.. Men, ta deg den tiden prosjektet krever, blir mye penere da Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Visst ikke det blir alt for vanskelig kan du jo lage et hul gjennom hele limen.. sånn at hele lyser opp Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 tar et borr, og borrer igjennom..men pass på at du borrer HELT rett da.. Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Blir ikke ledsa varme da? og varmer opp limpinnene til de faktisk smelter? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 LEDs blir ikke så varme. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Målet mitt blir å være ferdig innen TG05. liker det jeg leser, får jeg jo sett verket IRL og Hyggelig med slike kommentarer Men, ta deg den tiden prosjektet krever, blir mye penere da Enig. Men jeg skal ikke la det ta for lang tid Visst ikke det blir alt for vanskelig kan du jo lage et hul gjennom hele limen.. sånn at hele lyser opp Skal se om jeg finner et for som et langt nok, på 5mm. tar et borr, og borrer igjennom..men pass på at du borrer HELT rett da.. Så klart Blir ikke ledsa varme da? og varmer opp limpinnene til de faktisk smelter? Slik som vågebu sier, så er dette null problem. Lenke til kommentar
olaman Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ihihi...!! Stå på no guuut! Dette er bra arbeid, shenialt med de limpistol-pinnegreiene du bruker der. Fortsett slik, kommer til å bli bra! (Btw: Lurer på om det er lett å kutte seg stygt med dremel ?) Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ihihi...!! Stå på no guuut! Dette er bra arbeid, shenialt med de limpistol-pinnegreiene du bruker der.Fortsett slik, kommer til å bli bra! (Btw: Lurer på om det er lett å kutte seg stygt med dremel ?) det er lett hvis man ikke er oppmerksom men trodde ikke limet var så "elastisk" som det der.. det er jo supert da men slik som noen sa over her, lag hull gjennom hele, da tror jeg effekten vil bli forsterket en god del Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Ihihi...!! Stå på no guuut! Dette er bra arbeid, shenialt med de limpistol-pinnegreiene du bruker der.Fortsett slik, kommer til å bli bra! (Btw: Lurer på om det er lett å kutte seg stygt med dremel ?) Takker:) Når du kutter deg med dremel, så får du ikke ett kutt, men direkte brannsår. Det er ikke å annbefale. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hvis du bruker kappskive så kan man sikkert få et lite kutt Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Veldig fint prosjekt du har på gang her, har selv lyst til å lage meg et trekabinett fra "grunn", men har ingen god arbeidsplass og må derfor vente til sommeren kommer da jeg kan jobbe på en veranda. Litt offtopic, er det noen steder på internett man kan bestille dremmel utstyr? Sådan som kutteskiver, slipeskiver og slikt? Finner det ikke her i byen og trenger det så sårt til mitt sannsynlige prosjekt. Stå på og ta den tiden du trenger, så blir det nok bra Lenke til kommentar
Ri0t Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Litt offtopic, er det noen steder på internett man kan bestille dremmel utstyr? Sådan som kutteskiver, slipeskiver og slikt? Finner det ikke her i byen og trenger det så sårt til mitt sannsynlige prosjekt. Om du skal lage deg trekabinett vil jeg anbefale deg å bruke noe annet enn dremel til å skjære med.. men, til spm ditt: Butikker som maxbo osv har dremel, evt dremel "look-a-likes", som black&decker osv(har selv en slik, er veldig fornøyd). Nettsjapper er f.eks: www.biltema.no www.clasohlson.no Uten om det er det som sagt lett å bare sjekke innom maxbo osv.. selv om clas'ern som regel har bedre utvalg av tilbehør o.l. Sorry for off-topic Natrium On-topic: Funnet et bor som passer slik at du får laget et gjennomgående hull i limpinnen enda? Tror det kan bli stilig, ihvertfall slik som du har tenkt til å bruke det Og tilbake til en tidligere post, det gjør vondt med de brennmerkene man får av dremelen.. har selv vært "bortpå"(nei, jeg var ikke bare nær....) en forsterka kappeskive.. ikke å anbefale Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Slik for for off-topic gjør ikek noe, så lege det ikke blir noe diskusjon ut av det Jeg rakk ingen ting i dag, men i morgen skal jeg hværtfall få boret det hullet Lenke til kommentar
olaman Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Men nå skal du skynde deg videre med kabinettet ditt! TORO TORO TORO!! Endret 14. desember 2004 av olaman Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Men nå skal du skynde deg videre med kabinettet ditt! TORO TORO TORO!! JADA JADA Boret hull i limet i dag. Det ble slik som dere sa. Den lyste bedre. Men (jeg hater det ordet) boret var ikke langt nok Lyset stoppet ved en usynelig vegg(der hvor hullet sluttet). Skal se om jeg får kjøpt ett nytt i morgen. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Du borte vell inn fra begge sidene, ikke bare ene?? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Du borte vell inn fra begge sidene, ikke bare ene?? Såklart Jeg er ikke så dum som dere skulle tru Mangler vel ca 4cm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå