RockFord_ Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Blir sikkert bra det her ja.. Keep Modding Lenke til kommentar
jingt Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hadde vært bra som du sa, å få samlet alt av brytere inni et slags skap eller noe... Stå på! som et sikringsskap Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 hmm er det meg eller står det DOOM 2 på det bilde ditt? ellers kjempe bra Lenke til kommentar
Mysil2 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 EDIT: La merke til AGP sloten..... Hva slags AGP slot er d der? Er nok ikke noe AGP port, men en AMR port som brukes til diverse andre kort... Dette hovedkortet har ikke mulighet for AGP skjermkort ser det ut til... Får nok ikke Doom 3 til å kjøre glatt med det innebygde skjermkortet i hk Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ja det såg ikke så nytt ut nei Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Blir sikkert bra det her ja.. Keep Modding Takker som et sikringsskap No ala det. Jeg skal ha vippebrytere til lys, vifter etch.. Og noen push kanpper til cd-rom, start og reset. hmm er det meg eller står det DOOM 2 på det bilde ditt?ellers kjempe bra Det er nok 3. Har finpuset litt, og skal mest sannsynelig male de i helga. Er nok ikke noe AGP port, men en AMR port som brukes til diverse andre kort...Dette hovedkortet har ikke mulighet for AGP skjermkort ser det ut til... Får nok ikke Doom 3 til å kjøre glatt med det innebygde skjermkortet i hk Jeg har et pci skjermkort liggende som klarer doom3 Ja det såg ikke så nytt ut nei Det er ikke ubergammelt, men det klarer doom3 Jeg har nå tegnet ferdig etchet og skal dremel det i helgen. Hater Tentamer Endret 25. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Da er alle bildene fikset som thumbnails. Trykk for større. Sammtidig her jeg holdt litt på med etchet. Det kommer til å se sånn ca slik ut. Det skal finpusess endel før jeg starter å dremle. Jeg skal denne helga også på lan(fredag-lørdag) så update kommer i løpet av helgen. Og ja, jeg er lan'ofil Endret 25. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Da kommer det en liten update. Har gjort litt her og der, men her ikke tilgang til kamera. Laget en sketchup tegning av tanken(mulig jeg lager to) Den vil bli laget i plexi. Den øverste nipplen er vann-inn, og den på undersiden er vann-ut. Og en flaske kork på toppen. (Jeg veit jeg suger i sketchup ) Hvis det er bilde problemer med thumbnailene så si i fra. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Denne tanken kan fort bli bra, men en ting jeg lurer på natrium, litt off-topic. Du vet de AC tankene som mann kan få i titan osv. Den som veldig mange har Hvordan fyller mann vann på den, eller er ikke det mulig? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Jo, man skrur av de skurene på toppen(se microplex sine sider) Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 dette ser bra ut dette ja...keep up the modding Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Siste tentamen for i år er imorra, så jeg får nok jobba litt mer framover nå. Lenke til kommentar
Ri0t Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 antar nå at siste tentamen er ferdig, så må nesten purre på en update.. vet det tar lang tid mellom hver post på hardforum, men håper du ikke har tenkt å følge hans tidsperspektiv der hvordan ligger du ann nå? hva jobber du med? *vente i spenning* Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Siste tentamen for i år er imorra, så jeg får nok jobba litt mer framover nå. digg å være ferdig med det for i år Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) antar nå at siste tentamen er ferdig, så må nesten purre på en update.. vet det tar lang tid mellom hver post på hardforum, men håper du ikke har tenkt å følge hans tidsperspektiv der hvordan ligger du ann nå? hva jobber du med? *vente i spenning* Jeg beklager meget. Men de tre-fire siste ukene har vært ett hælvette. Rett og slett. Har hatt masse og ta igjen på skolen. Målet mitt blir å være ferdig innen TG05. Jeg skal komme sterk tilbake nå som skolen er slutt. Jeg har så smått begynt med den ene sidedøren. Skal også få gjort ferdig fjellformasjonen inne kort tid. Endret 10. desember 2004 av Natrium Lenke til kommentar
alexern Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 høres bra ut ser fremover til updates på denna her Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) UPDATE Jeg fikk litt dårlig sanvittighet, så jeg dreit i naturfagsprøven, og moddet litt istede Slik så etchet ut etter alt at utskjering: Step-by-step Selve utskjeringa av etchet har jeg klart å slette bildene fra Jeg finner de søren ikke noen steder Noen bilder har jeg da Det oppstår en del plexi støv Hele meg var dekket. Siden jeg hadde en liten system kræsj for litt siden, har jeg ikke kommet så langt inn i doom enda. Jeg tar derfor et bilde bra hardforum. Den opprinnelige ideen var å lage disse som en del av vannkjølingen. Men lys-effekten vil da ikke bli helt riktig. Hva ser dere? Joda.. Limpatroner til limpistoler. En perfekt mattet farge, og lyaset sprer seg perfekt Ciameter=12mm, lenge = 2x nokia 6230 Så boret jeg et 5mm hull til to røde leds, i hver ende. Effekten ble perfek! bildene lyger litt, effekten er betydelig bedre. Håper på en større update neste helg. Endret 11. desember 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hehe, genialt med limpatroner da! Fet lysefekt også Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 hehe morsom liten ting... men du må huske at limet kan knekke da, så du får nok ikke tatt så store svinger som den som var avbildet... isåfall må det varme til Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 dritbra... ser fram til når det er ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå