Ri0t Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 ufordelen din er at du har starta på et prosjekt, inspirert av et sinnsykt bra prosjekt, noe som igjen gjør at de som først følger med på worklogen din blir utolmodige når updatsa ikke kommer som de skal eneste jeg mener der er egentlig ikke burde stresse med noenting. Så detaljert som jeg håper dette prosjektet skal bli... Ja, det vil ta tid.. for alle vet jo at detaljer tar tid.. resultatet blir desto bedre jo lengre tid du bruker Men igjen, skal ikke si at jeg ikke venter på en update hva jobber du hovedsaklig med nå for tiden? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) UPDATE Nå er Den delen som dyttes ut av cdromen ferdig. Totalt tok det med 5-7 timers arbeid og mange brannsår fra limpistolen, og mange kutt fra tapetkniven. Det kjenstår litt pussing på bokstavene + at de skal fikses litt på. Først som sist, det ferdige resultatet. Noen detaljer Beklager den dårlige kvaliteten, men kamra klarte ikke bedre på så nært hold. Har nå bestemt meg for å dremle ned hele fjellformasjonen. Edit: Alt er malt for hånd. Endret 25. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Dette ser veldig bra ut! nice work Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 dette blir bra Lykke til videre med prosjektet Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Takker alle samen Her er noen ekstra bilder: Endret 25. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
alexern Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 det blei smuud da! (håper du skal male bokstavene ) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 (håper du skal male bokstavene ) Seff. Det er noe som gjennstår. Sysler litt med ide'n om vann. Jeg skal ikke ha vannkjøling, men det skal være vann i omløp. Men vil jeg da trenge pumpe? Jeg skal lage tank, så det blir kun eventuelt en pumpe jeg trenger. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hvordan får du åpnet cd-rommen egentlig? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Hvordan får du åpnet cd-rommen egentlig? Jeg har loddet på en ekstern knapp. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Sysler litt med ide'n om vann. Jeg skal ikke ha vannkjøling, men det skal være vann i omløp. Men vil jeg da trenge pumpe?Jeg skal lage tank, så det blir kun eventuelt en pumpe jeg trenger. *lurer enda* Jeg lurer på hva jeg skal bruke til tank. Det eneste jeg har sett hittil, er noe jeg fant i multiplayer. Til å samle alt av brytere og slik, så tenkte jeg å skjule det bak noe slik noe. Noen meninger? Endret 25. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hadde vært bra som du sa, å få samlet alt av brytere inni et slags skap eller noe... Stå på! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Nå her jeg bestemt meg. Det blir vannkjøling Skal lage selv. Ting går litt tregt framover nå grunnet tentamner og slik Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Tentamener er noe skjit... Snart ferdig med dem Lenke til kommentar
alexern Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 du må jo egentlig ha vannkjøling når du først har et sånt prosjekt på gang jeg mener det er rett og slett prestisje (øhm... ) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Hehe. Har nå startet så vidt med et lite "etch" eller hva dere vil kalle det. Jeg skal ikke ha plexi vindu, men hele plexiflaten(som er grunnet på bildet) skal limes på sidedøren. Det skal limes masse detaljer og slikt utenpå slik at kun selve logon synes. Det gjennstår enda masse detaljer før jeg starter å Kanskje litt dårlig forklart? Endret 25. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
alexern Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 karnsjø det, men jeg syns et liter vindu til å vise vannkjølinga hadde gjort seg... eller om du bare har vannet til å gå ut og inn av kabinettet Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Jeg kan love dere at slangene skal en del turer på utsiden Den delen skal på motsatt side av hovedkortet. Er enda litt usikker på hva jeg gjør med den andre siden Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Da har hovedkort og prosessor annkommet. Det er da en helt vanelig amd athlon (ikke athlon xp) 1200mhz Hovedkortet vet jeg lite om, men merke er i allefall QDI Endret 25. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) ser bra ut! Digg CD-ROM ! hardwaren er kanskje ikke den BESTE, men så lenge det sviver kan en vell ikke klage? STÅ PÅ GUT! EDIT: La merke til AGP sloten..... Hva slags AGP slot er d der? Endret 23. november 2004 av ketchez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå