Nilsen Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Da her jeg så smått startet med bokstavene. Jeg har satt sammen "D" og gitt den et lag med grunning på boks. I morgen skal jeg se om jeg rekker å pusse den ferdig, slik at den blir helt fin i kantene. Starter på de andre bokstavene nå. Endret 3. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 hvordan har du fått laget den D'en? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 hvordan har du fått laget den D'en? Plastik. Fra noen kakebokser som ble kjøpt hos europris. Kakene smakte dritt, men boksen egnet seg bra. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 okay... hvordan fikk du formet den til å bli en d da? skjønner ikke helt utifra bilde (kan hende det bare er meg men.) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 okay... hvordan fikk du formet den til å bli en d da? skjønner ikke helt utifra bilde (kan hende det bare er meg men.) Jeg brukte tapetkniv og skjærte ut. Lager en "step by step" versjon i nå. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Dette skal jeg følge med på! Enormt potensiale som noen før meg har antydet! Når du starter slike prosjekter så får du mange tittere! Hor lenge tipper du å holde på med dette prosjektet? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Her er da en Step By Step versjon. Det man trenger er en syl skarp tapet kniv (som fingrene mine har erfart) Og lim. Jeg valgte å printe logoen ut på ark først, så klippe den ut før jeg tegnet den over på plasten. Så skjærte jeg den ut. Så pusset jeg kantene helt rette med sandpapir. Det siste var da å lime på remser med plast langs kantene (legg merke til plasteret ) Hor lenge tipper du å holde på med dette prosjektet? Det har jeg ingen anelse om. Tiden vil vise. Takker alle for postetive kommentarer. Endret 3. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 nice. ligner på doom prosjektet fra hardocs Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 ah.. da skjønner jeg var ikke verre takker, da vet jeg hvordan det gjøres Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 nice. ligner på doom prosjektet fra hardocs Som jeg skrev på første linje, i første post så er den modden min inspirasjons kilde ah.. da skjønner jeg var ikke verre takker, da vet jeg hvordan det gjøres Det er fakstisk ganske lett når man først har startet. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 ser ikke ut som om det er så veldig tidkrevende nei.... men det blir et supert resultat da (gud så mye rart man kan lage som blir stilig) Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Gleder meg til det endelige resulstatet Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 jævli bra jobba. (venter utolmodig på update) lykke til videre Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Jeg vet det er lenge siden update, men det kommer en innen søndag. Jeg har vært syk en uke, så det har vært lite aktivitet da. + så led jeg av den volsome Half Life sykdommen ( ). Jeg er nå ferdig med den delen som skyves ut fra cd-romen. Pappa+ camera er i Paris, og han kommer hjem på fredag, og fra fredag-lørdag er jeg på lan, så update kommer på enden lørdag, eller søndag. Uff.. Ble hektisk detta Lenke til kommentar
flabben Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jobb fortere jeg gleder meg sånn! :!: Kom igjen da! ... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Updaten kommer i kveld. Lanet ble avlyst. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Pokker. Imgspot.com er nede. Noen som vet om noen andre ster hvor jeg kan laste opp bilder? Det må være gratis. Ikke home. Skal på det lanet alikevel, og der er det mest sannsynelig ikke nett Edit: Da kommer bildene på lørdag eller søndag, hvis jeg ikke får nett i dag. Endret 19. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Ok Mye endringer Endret 19. november 2004 av Stian2345 Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 tja....den som venter på noe godt venter vel ikke forgjeves? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå