Nilsen Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) ey, detta kan jo bli veldig inntresangt!jeg likte de steinene dine du kan jo prøve denne jeg har brukt dem en god stund, helt gratis og sia dems har ikke vært nede, som jeg veit om... Ser ut til at imgspt er oppe å går nå Fikser litt på psu nå.. kommer med bilder. Edit: Pics Ett eller anna var galt med camera, så den sleit litt i mørket. Her er da min kjære Winner 400w. Den kosta ca 300 kroner får en god stund siden så jeg hadde ikke rare forventningene. Det eneste minuset jeg fant var at den var litt skrøpelig i utsende og få kabler. Den bråket nesten ikke heller. Til 300,- var det ikke mye å risikere 4leds montert på baksiden. De lyser ganske kraftig, så jeg skjønner ikke hvorfor camet hadde probs. Skal se om jeg får fiksa noen skikkelige bilder i morra. Endret 3. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Dette kan bli bra om du fikser det skikkelig... Utrolig fett det som var på [H]ard|forums iallefall! Fikser du detaljene slik det er gjort der, Blir det rått! Ikke umulig at kabinettet er et Q-tec nei, med tanke på de spinkle platene i det. Lykke til med prosjektet! Fikser du detaljene slik det er gjort på [H]ard|forums , blir det rått! Tingen er den at kabinettet er stabilt som søren. Det står W-400b på pakka. Hmm... Utfra modellnummeret kan det jo fort være et Aopen-kabinett, uten at jeg skal si det for sikkert... (De har jo H600B f.eks) Og utfra bildene kan det jo fort ligne et Aopen. Ikke dum den strømforsyninga... Men uansett, dette prosjektet er nødt til å bli fett. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 HM.. som sagt fin psu du har skaffa deg der. Du kan jo "krunsje" den helt og legge steiner uten på den også da. (bare i en annen farge enn det du har på foten) men skal du dette må du jo passe på at kretskortet til psu passer inne i den, og at det går ann å skru det fast bak. ellers så lurer jeg litt på hva som er ditt neste step Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 ellers så lurer jeg litt på hva som er ditt neste step Det blir nok en av sidedørene. må nok gjøre litt lekser i morgen så jeg får ikke startet da. men fredag, da er det show Lenke til kommentar
flabben Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Venter i spenning [dzzd], au! :!: Keep up the good work Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Venter i spenning [dzzd], au! :!: Mellom vær led jeg monterte så testa jeg psu. Den enge gangen glemte jeg å dra ut kontakta. Det gjorde ikke så vondt.. har gjort det flere ganger før.. bilder kommer i morra. Lenke til kommentar
Ri0t Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Planen ser da fin ut den, men det jeg sitter her og lurer på er: Hvordan har du tenkt til å legge til ditt personlige "touch" på den? håper ikke planen er å se hvor lik du får den som den på Hard? Det ville i så fall vært sløsing med potensiale Stilig den måten du fikk lagd steinene på da.... Men, til det som egentlig "plager" meg mest: det er nå fredags natt, ser ingen update? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Planen ser da fin ut den, men det jeg sitter her og lurer på er: Hvordan har du tenkt til å legge til ditt personlige "touch" på den? håper ikke planen er å se hvor lik du får den som den på Hard? Det ville i så fall vært sløsing med potensiale Stilig den måten du fikk lagd steinene på da.... Men, til det som egentlig "plager" meg mest: det er nå fredags natt, ser ingen update? Update ja Jeg skal fikse det bilde av psu i dag. Hvordan har du tenkt til å legge til ditt personlige "touch" på den? Det blir vel først og fremst sidene på kabiettet. på baksiden av hk regner jeg med å lage en av de standard dørene: Og den andre siden veit jeg ikke helt.. *tenke masse i dag* Endret 25. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 , jeg skal også ha en update idag. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Kult prosjekt Stå på! Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 kan bli bra dette!! stå på! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 hm.. nice... men skal du ha vannkjøling? isåfall kan du bruke de vannsylynderene på doom3 som vann tanker.. det hadde laget et personlig touch det og Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 hm.. nice... men skal du ha vannkjøling? isåfall kan du bruke de vannsylynderene på doom3 som vann tanker.. det hadde laget et personlig touch det og Der er det absolutt en ide med enormt potensiale. Følger med... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 dette kan bli fett . tror jeg følger med jeg også. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 (endret) hm.. nice... men skal du ha vannkjøling? isåfall kan du bruke de vannsylynderene på doom3 som vann tanker.. det hadde laget et personlig touch det og Jeg har ikker penger til å vannkjøling, men en pumpe som setter vann i drift er en mulighet. Litt rør her og der, med vann i. Har du noen bilder av de tankene? Kan ikke huske å ha sett de i spillet. Her er da noen bilder som viser effekten på psu. Noen inntillinger på camera som var feilen. Opprinnelig var det 4leds. nå er det 4 til slik at det lyser ut av vifta og. Endret 3. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 jeg har ikke noe bilde av de, men de er helt på førsten av doom 3 når du må over den ene brua innvendig Lenke til kommentar
alexern Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 han kølla som du "hermer" etter har jo et bilde av et vannrør et sted i loggen sin... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå