lokeland Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hehe, OK! Måtte bare spørre.. Blir som oftes lei et spill etter 1 måned eller to! Det som skjedde med HL2! =S Har du forresten mulighet til å lage film av når du maler steinen? Ser jo råbra ut, men jeg lurer på eksakt hvordan du gjør det! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg har lav tilgang til videokamera nå. Annbefaler deg å laste ned filmen jeg lærte mye av! http://thebestcasescenario.com/index.php?m...MN_position=8:8 Den er på ca 110Mb, men det er verd det Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Har sett modden før, men aldri videoen! Er på nedlasting nå.. Er rett og slett driiitrått.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Enda en update Skal få mattet brunfargen neste uke så den ikke glinser fult så mye som den gjør nå. Det gjennstår også en god del hightligthing. Kun 2 av 4 lag er hittil tatt Nå er det ikke lenge igjen før front og bund er ferdig! Snart kan jeg begynne på kabinettet Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 dette ser kult ut. gleder meg til å se videre updates Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Bildene du sendte meg på MSN Jørgen? Bra saker.. Går CD-ROMn fint ut? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ironisk nok var det en HL2 CD du hadde der. Planer om å lage HL2 kabinett og? Men Doom3 kabinettet ser bra ut! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ser bra ut dette. Har du bomma litt under displayet? Synes det så ut som om det er litt for stort hull der La også merke til at det var HL2-CD, fikk meg en liten latter av det Lenke til kommentar
jingt Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Bra jobb.. Men "steinene" ligner fortsatt litt på bæsj Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Bra jobb..Men "steinene" ligner fortsatt litt på bæsj Han er jo ikke ferdig enda, har fremdeles 2 lag igjen, så de blir nok bedre da Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Airborne: Takk Glisevask: DVD-rommen glir fint ut den ja. Værre er det på turen inn. Den trengeret lite start puff. Må fikse noen skinner den kan gli på. Vågebu: Hehe. Min Doom3 cd er på utlån. Dette er de samme bildene jeg sendte inn til Netshop konkuransen. Da jeg hadde minimalt med tid, fant jeg det beste jeg hadde. Takk sigen: Som sakt over, tid er noe man aldri har nok av. Displayet ble litt dårlig festet når jeg tok bildet. Beklager dette. Dette bildet derimot viser hvordan det skal sitte. Som dere ser er det ganske trangt om plassen, og det tar tid å feste/løsne venn: Jupp. Som sakt skal den mattes til neste uke. skal se litt mer slitt ut da En takk til deg og Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ser bedre ut det ja, ser ikke deler av kretskortet nå Litt ujevnt enda, skal du fikse det? Mulig det ikke kan forbedres, siden du nesten må file der, og da blir det for stort hull Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Ser bedre ut det ja, ser ikke deler av kretskortet nå Litt ujevnt enda, skal du fikse det? Mulig det ikke kan forbedres, siden du nesten må file der, og da blir det for stort hull Hvis du legger merke til datoen på displayet er det et ganske gammelt bilde Laget hele panelt på nytt. Kommer med flere bilder så fort jeg får malt platen. en del jeg ikke får fjernet det streken på høyre side, da dette er en del av displayet. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 skjer'a? Lenge siden sist update nå... Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Bra jobb..Men "steinene" ligner fortsatt litt på bæsj Synes det er meget bra arbeid jeg! Og har lyst på å se hva som skjer ja.. Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Denne gangen vet jeg ikke helt om jeg kan love når neste update skal komme. Kan ikke si mer enn at den kommer når den kommer Tusen takk for alle posetive tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 hvor skaffa du det der formgummi greiene ? holder en flaske til mye ? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 hvor skaffa du det der formgummi greiene ? holder en flaske til mye ? Panduro hobby. Jeg brukte ca halve flasken som er på 250ml Det finnes også en flaske på 0,5 liter og en på 1 liter. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 hvor skaffa du det der formgummi greiene ? holder en flaske til mye ? Panduro hobby. Jeg brukte ca halve flasken som er på 250ml Det finnes også en flaske på 0,5 liter og en på 1 liter. okay blir dette mykt altså litt sånn silikon aktig, eller blir det knall hardt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå