Gå til innhold

Prosjekt: Doom 3 [20.06]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda en update :)

Skal få mattet brunfargen neste uke så den ikke glinser fult så mye som den gjør nå. Det gjennstår også en god del hightligthing. Kun 2 av 4 lag er hittil tatt :)

mini-Netshop-casemodkonk.JPG

mini-Netshop-casemodkonk%20(4).JPG

mini-Netshop-casemodkonk%20(3).JPG

mini-Netshop-casemodkonk%20(2).JPG

mini-Netshop-casemodkonk%20(6).JPG

Nå er det ikke lenge igjen før front og bund er ferdig! Snart kan jeg begynne på kabinettet :)

Lenke til kommentar

Airborne: Takk :)

Glisevask: DVD-rommen glir fint ut den ja. Værre er det på turen inn. Den trengeret lite start puff. Må fikse noen skinner den kan gli på.

Vågebu: Hehe. Min Doom3 cd er på utlån. Dette er de samme bildene jeg sendte inn til Netshop konkuransen. Da jeg hadde minimalt med tid, fant jeg det beste jeg hadde. Takk :)

sigen: Som sakt over, tid er noe man aldri har nok av. Displayet ble litt dårlig festet når jeg tok bildet. Beklager dette.

Dette bildet derimot viser hvordan det skal sitte. Som dere ser er det ganske trangt om plassen, og det tar tid å feste/løsne :p

mini-lcd-2.JPG

venn: Jupp. Som sakt skal den mattes til neste uke. skal se litt mer slitt ut da :) En takk til deg og :)

Lenke til kommentar
Ser bedre ut det ja, ser ikke deler av kretskortet nå :thumbup: Litt ujevnt enda, skal du fikse det? Mulig det ikke kan forbedres, siden du nesten må file der, og da blir det for stort hull :hmm:

Hvis du legger merke til datoen på displayet er det et ganske gammelt bilde :p Laget hele panelt på nytt. Kommer med flere bilder så fort jeg får malt platen. en del jeg ikke får fjernet det streken på høyre side, da dette er en del av displayet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
hvor skaffa du det der formgummi greiene ? holder en flaske til mye ?

Panduro hobby. Jeg brukte ca halve flasken som er på 250ml

Det finnes også en flaske på 0,5 liter og en på 1 liter.

okay :D blir dette mykt altså litt sånn silikon aktig, eller blir det knall hardt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...