PioUs-JiN Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 enig i at 5-7 blir for lite.. men dette blir et stort kabinett etter modden... men nice ide Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Veldig pent hittil.. Vi får se hva du gjør videre Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Veldig bra, veldig bra Gleder meg til å se hvordan dette utvikler seg. Lykke til ihvertfall Lenke til kommentar
expoke Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 konge case du får !! stå på .. kosa meg med god lesning ! Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jaja, Natrium. Det begynner å bli en stund siden 24. mai nå. Har du fått gjort noe mer på denne modden? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 Jaja, Natrium. Det begynner å bli en stund siden 24. mai nå. Har du fått gjort noe mer på denne modden? Det har man.. Update til helgen Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jaja, Natrium. Det begynner å bli en stund siden 24. mai nå. Har du fått gjort noe mer på denne modden? Det har man.. Update til helgen *GledeSegMasse* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Litt sliping og pussing må til for at fronten skal passe. Planen var at fjellet skal strekke seg noen hakk oppover fronten. Den grå fargede delen sitter enda fast på fronten, mens det som enda er hvitt er en del av foten Jeg vurderer å ta det litt lenger opp. Som dere ser gjennstår det å feste gips uten til høyre og litt på venstre side. Pokker å irriterende det er når man kun har litt igjen, og ikke mer gips Froskeperpektiv Helt øverst skal jeg legge en plexikant, lik de som er hele veien ned fronten, rundt kabinettet. Denne skal stikke litt lenger ut en de froten gjør nå. Slik som dere kan se her: Det finnes endel hakk, buer og slitasje merker. Nei, det er ikke slurv, de er det av en grunn I spillet Doom3 er det endel sand i luften når man beveger seg utendørs. Dette bør igrunn slite bra på vegger ol. der for valgte jeg og lage endel hakk med dremel og stikksag, for å prøve å etterligne denne effekten. Bryterne skal også få seg en ny hette, ikke den røde eller hvite de har nå Nå gjennstår det bare å finne en god løsning så jeg får festet fronten til kabinettet. Vanntanken jeg skal bruke er av denne typen. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ALPHA15109 Ps: Et nytt bildesystem er under utvikling. Om ikke alt for lenge kan dere trykke på bildene for å få de i 600x800px Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Dette er gøy lesning. (OK, det var lite tekst her, men gøy var det.) Du ender opp med ett flott kabinett her. Lenke til kommentar
Inja Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 var på tide med update her ja, bra jobbet Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hadde nesten glemt dette prosjektet jeg. Bra jobba! NorthGarden Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 På tide at det skjedde no nå Jørgen.. Uansett er det bra jobba! Og vanntanken er diggbar.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Dette ser bra ut! Skal du modde tanken? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ja, det samme lurer jeg også? Blir vel bygd inn med den smørja som ligner på stein halv over tanken eller noe i den duren..? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Blir bra dette, enig med de andre: På tide med en update Forslaget til Glisevask var ikke så dumt, kunne sett veldig bra ut EDIT: Leif Endret 20. juni 2005 av sigen Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Som mange andre sier, på tide med update ja "Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves" Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Beklager at updaten kom så sent. Skal ha mye kortere intervaler fra og med i dag Tanken skal moddes, såklart Hvor jeg skal fetse den er enda usikkert. En ting er sikkert; jeg kan ikke bygge den inn i steien. Blir umulig med vannslanger osv. Takker for alle posetive kommentarer! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Ikke rare updaten dette her, men noe er det Har eksprementert litt med penslen. Ble ikke så alt for galt. Skal få tak på flere farger i morra, så bedre blir det nok. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 En ting jeg lurer på.. Litt OT, men alikevel! Er du like fan av Doom 3 nå som når du starta modden? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 En ting jeg lurer på.. Litt OT, men alikevel! Er du like fan av Doom 3 nå som når du starta modden? Jupp Eneste forksjellen er vel at jeg ikke blir fult så redd lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå