Aes456 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Skikkelig kult dette her Hvilken farge er det du ska ha, eller har du ikke bestemt deg helt enda? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Da lager jeg den fronten. Fargene har jeg ikke klart å bestemme meg for. Jeg har nå kun lagt på en ren gråfarge.. Endret 7. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Takk takk Jeg lurer på om dere er med meg på denne. Jeg vurderer å lage fronten i samme stil som kontrollpanelet. Sketchup filen: http://goseweb.com/jorgen/filer/kontrollpanel.skp Tror dere det vil bra? Du teinte vell ikkje maskina oppned? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Natrium har pakket ned PCen til TG i morgen, så han ringte meg nå og spurte om jeg kunne skrive noe for han her. Han rakk beklagelighvis ikke å bli ferdig med Doom 3 modden nå før TG + at han ved et uhell mistet det i gulvet. Han kommer med en bedre begrunnelse i morgen når han får pakken opp maskinen på TG. Endret 22. mars 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Han rakk beklagelighvis ikke å bli ferdig med Doom 3 modden nå før TG + at han ved et uhell mistet det i gulvet. Mista den fine kassa i gulvet Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Ja, det er veldig synd. Angående det at har mistet den i gulvet, så vet jeg ikke hva, og hvor mye som ble ødelagt. Endret 22. mars 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
alexern Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 hehe, den er kjip... får håpe at det ikke er mye som blei ødelagt da Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det var synd da! Får håpe at det som eventuelt ble ødelagt ikke er så vanskelig å fikse da. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Veldig synd indeed, håper at det ikke er for mye som er ødelagt Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Heisann Kabinettet kom seg ikke på tg, nei. Ang. skadene etter møte med flisgulet vet det ikke værre enn av den ene "fjell siden" sprakk i to. Bare å beklae for de av dere som har hatt lyst til å se kabinettet i TRL. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 håper det ikke er så vanskelig å fixe da..... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Det er det heldighvis ikke Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hehe.. Var bra det da. Du har jo tross alt lagt noen timer i prosjeket Synd du ikke rakk det før TG, men det kommer jo nytt TG neste år så Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Etter mitt lille uhel har jeg tenkt og eksperimentert litt. Jeg har hittil laget foten/steinrøysa i gips, noe som har gjor den nesten 11kg tung. Det jeg nå funderer på er om jeg skal lage den i noe som kalles "oasis". Det brukes mest til kunstige plantebuketter. Spør din mor, hu vet garantert hva det er. Det er i utgangspungtet meget mykt, men hvis jeg klier tapet lim på blir det perfekt. Jeg kan lage en liten "priew" nå. Så kom med meninger. Jeg tror dette vil gjøre det mye bedre. Endret 2. april 2005 av Natrium Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 det ikke sånnt grønt stoff som man setter i bunnen på blomstene ? Kunne jo bygd den i isopor og forsterka den med noe karbonfiber Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Ja, det skulle få det_mye_lettere kabinett av det (trengte ikke spør moren min engang, vet hva det er) men du bør stive det opp, litt trykk, og du får en kraftig bulk. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 det ikke sånnt grønt stoff som man setter i bunnen på blomstene ? Stemmer det ja. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Ja, det skulle få det_mye_lettere kabinett av det (trengte ikke spør moren min engang, vet hva det er) men du bør stive det opp, litt trykk, og du får en kraftig bulk. Det er sånn grønn greie, ja Hvis jeg bader det i tapet lim blir det forsterket. Jeg har også kjøpt "modellgrus" som jeg kan strø runt, noe som vil gjøre det enda bedre tror jeg Endret 2. april 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå