Bizardo Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Ser bra ut dette Men ligner ikke dett veldig på doom3 modden som er på hardforum.com ? Jo, slik som jeg skrev på første linje i første innlegg i denne tråden Til de av dere som lurer, så kommer jeg til å sitte på sete 72, rad 45 på Tg oki rekker du å bli ferdig til TG da? jeg kommer bort å tar noen bilder Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Tnn, sigen: Takker Bizardo: Hele målet er å bli ferdig innen den tid Regner med å delta i casemod compoen og Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 12k visninger! Syns det ser bra ut, ble litt skuffet over siste update, syns det var litt "lite update", hadde sett for meg en svær update med en masse bilder, men jeg forlanger kanskje litt mye av en kar som sikkert sliter med nasjonale prøver og denslags. Gleder meg iallefall ti lneste update, og lurer på hvordan det går med den nye "DOOM III" skriften din. (Eller kanskje du faktiskt har lagt den ut, bar at jeg ikke har fått det med meg, skal sjekke...) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Gleder meg iallefall ti lneste update, og lurer på hvordan det går med den nye "DOOM III" skriften din. (Eller kanskje du faktiskt har lagt den ut, bar at jeg ikke har fått det med meg, skal sjekke...) Det samme lurer jeg på. Vet ikke helt hvordan jeg skal lage den enda. Kanskje jeg ikke lager noe i det hele tatt. Slik at når cd-romen åpnes, så flytter en del av fjellet seg ut. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hvis plexien i kontrollpanelet skal se litt slitt ut kan du vaske det med lynol. Da etser det litt, og ser slitt ut. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Hvis plexien i kontrollpanelet skal se litt slitt ut kan du vaske det med lynol. Da etser det litt, og ser slitt ut.http://vagebu.vestlan.com/albums/smaabilde...2774_resize.jpg Takker for tipset. Skal se om ejg finner det ett sted Så er det update igjen. Siden tg kommer om kort tid, må jeg jobbe hvær dag. Med lekser i tilleg her jeg ikke mye fritid Jeg skjerte ut 34 plexi biter. 1x1x4 cm(BxHxL) Etter en time med pussing, så de meget fine ut: ) De var og så-å-si like. Da var det bare å lime ivei Til dere so mhar tenkt å lie plexi, så annbefaler jeg limpistol. Det limet sitter som støpt. Det må være en feil i softwaren til diplayet. Noen bokstaver detter ut, eller kommer fra som L :/ Det blir endel kabelsalat i bakrund, men det gjør ikke noe Jeg minner om at alle bilder finnes her: http://www.goseweb.com/jorgen/bilder_doom3.htm Endret 2. mars 2005 av Natrium Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Dette blir jo good da! kabelsalaten kan du jo eventuelt fikse med noe kabelstrømper, eller strips. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg vil og til TG! Tror det blir mange fine kabinetter der Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Her kommer enda en update! Den skulle egentlig ha kommet i går, men jeg hadde ett stor uhel. Pass på alle dere. Vær sikker på at kablene du bruker tåler spenningen. Mine brant opp Men nå som jeg har brukt tykkere kabler, funk alt perfekt. Sammtidig har jeg fått mer lys diverse steder. Der funker endelig "limet" slik det skal Også var det doom stjerna. Det dumme er at kamera ikke fanger opp alt lyset :/ Jeg valgte å bruke sukkerbiter alle steder kabinettet kan deles. Bla ved dørene og i bund. Noen meninger? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Kunne du tatt bilder av hele kabinettet fra alle kanter? Skal det være lys i plexibitene rundt kontrollpanelet? Dumt at kameraet ikke får med alt lyset, har det samme problemet selv Endret 5. mars 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg kan gi dere bilder av hele kabinettet på mandag/tirsdag. Pappa la igjen kamera på jobben idag Lenke til kommentar
alexern Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 det ser jo smuud ut... men det er litt vanskelig å se på bildene uten blitz... men men, det virker som du har fått en ganske fet effekt på den stjerna og det bryterpanelet foran det var jo bare fett Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Takk takk Jeg lurer på om dere er med meg på denne. Jeg vurderer å lage fronten i samme stil som kontrollpanelet. Sketchup filen: http://goseweb.com/jorgen/filer/kontrollpanel.skp Tror dere det vil bra? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Om det blir bra? Det blir sinnsykt bra! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Fullfører stilen, peht den fronten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå