sigen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Dette ble jo bare NYYYYDELIG!!! Gleder meg veldig til neste update! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jepp, det kommer seg ser jeg! Stå på! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 likte steinene bedre før, nå ser det skikkelig plastikk-aktig ut. Før så var det hele steiner. Men alt i alt, bra arbeid!! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Mini-update. Jeg er nå godt i gang med kontrollpanelet. Det eneste som mangler er ett display fra Hammar.no, som er på vei hit. http://www.hammar.no/v.asp?s=e&v=b&i=48&id=1 Øverst til venstre er det en spessningsmåler. Den overvåker 3,3v, 5v og 12v Øverst til høyre er det en temptatur måler med 3 sensorer. Raden med vippebrytere nederst skal gå til alt av lys og vifter. De to røde bryterne er til power og cd-romen. reset bryter skal på baksiden av kabinettet. Da slipper jeg uheldige hendelser Til slutt skal diplayet festes i det store åpne feltet. Alt er festet i en plexibit. Størelse 16x16cm Takk for alle posetive kommentarer Endret 13. februar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
nree Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 nice... er de alu du har brukt? eller er det ein plate som skal være full av tapet teip? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Alt er festet i en plexibit. Størelse 16x16cm Jeg tror jeg la det til før du så det. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Ett bilde til. Jeg kommer til å lakke den grå når jeg får displayet. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 dette kommer til å bli fett vettu Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Pent! Skulle ønske jeg var like flink.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Takker nok en gang for posetive tilbakemeldinger. Jeg har rota litt med sketchup for å prøve å vise dere hva planene er med kontrollpanelet. Merk: Jeg er ingen mester i sketchup. Målestokken varierer meget, bla. vil displayet dekke nesten hele det åpne feltet. 1. Spenningsmåler. 3,3v, 5v og 12v 2 Temp. måler med tre sensorer. 3. To "pushbottons". Power on og cd-rom. Reset skal jeg feste bak sammen med psu, får å ungå uheldige hendelser. 4. Det skal fårestille 5 vippebrytere til vifter og lys. 5 Display. 4x20 tegn.(kommer på mandag) Sketchup filen for de som er intresert: http://www.goseweb.com/jorgen/filer Endret 20. februar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Ri0t Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Fy ****, dette blir dritbra, har bare fått skimma over updatsa du har lagt opp i det siste, men dette begynner å ta form. godt jobba =) har du tenkt til å gjøre noe mer med plexien på kontrollerboksen enn å lakke den grå? har aldri prøvd å lakkere noe man har frosta jeg, vet ikke hvordan den effekten kunne blitt. jaja, keep it on =) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Dette blir sikkert fint! Bra utsikter herfra ja! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hvor fikk du voltmeteret og termometeret fra? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Hvor fikk du voltmeteret og termometeret fra? En dings jeg kjøpte for lang tid siden. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=TOPMB500 Dette blir sikkert fint! Bra utsikter herfra ja! Takker Fy ****, dette blir dritbra, har bare fått skimma over updatsa du har lagt opp i det siste, men dette begynner å ta form. godt jobba =) har du tenkt til å gjøre noe mer med plexien på kontrollerboksen enn å lakke den grå? har aldri prøvd å lakkere noe man har frosta jeg, vet ikke hvordan den effekten kunne blitt. jaja, keep it on =) Takker Jeg skal se om jeg finner noe lakkfjerner, som vil få det til å se litt eldre ut. Det skal IKKE bli blankpolert gråfarge værtfall! Lenke til kommentar
alexern Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 den så digg ut den fronten der ass! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Update Da har lcd displayet kommet, og satt sammen. Slik ser du ut nå. Jeg holder på med det som gjenstår akkurat nå For de av dere som vil se alle bildene som jeg har, så ligger de sammlet her: http://www.goseweb.com/jorgen/bilder_doom3.htm Endret 23. februar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Ser bra ut dette Men ligner ikke dett veldig på doom3 modden som er på hardforum.com ? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Ser bra ut dette Men ligner ikke dett veldig på doom3 modden som er på hardforum.com ? Jo, slik som jeg skrev på første linje i første innlegg i denne tråden Til de av dere som lurer, så kommer jeg til å sitte på sete 72, rad 45 på Tg Endret 23. februar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 åhhh! diggbart!! den kontroll saken blei virkelig fin! stå på! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Det "kontrollpanelet" ble jo bare best da! Keep up the good work! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå