Gå til innhold

hvorfor dusjer jenter med bikini på skolen?


anon12234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fri 1verden og 2alle gjør som de vil.

:!:

Du følger med ja.

Følger med ? Er det ikke opp til hver enkelt individ å bestemme 2hvordan og hvor de vil dusje og vaske seg her i 1Norge? Slike kommentarer kan du spare meg og deg selv for, da denne tråden er dødfødt og mest antageligvis basert på noe perverst.

 

Les hva du skriver.

Lenke til kommentar

Det er litt patetisk at man fremdeles driver med slikt på VGS, det hadde jeg faktisk aldri trodd. Men på den andre siden, så begynner man jo i helt ny klasse på VGS. På barne og ungdomskolen har man gjerne gått i klasse med samme folkene hele tiden. Litt ekkelt å dusje sammen med ukjente folk, kanskje?

 

Hvorfor skulle det egentlig være mer naturlig å dusje sammen med en haug ukjente jenter, enn ukjente gutter? Det er likevel ukjente folk. Det er selvfølgelig ikke noe galt med nakhenhet, men jeg synes likevel at kroppen min er veldig personlig... hm..

 

Uansett. Det skjedde aldri at noen dusjet i bikini da jeg gikk på VGS. Tror kanskje noen gjorde det på barneskolen..

Lenke til kommentar

Det er da ikke noe galt med å dusje naken, men det er opp til hver enkelt. Jeg har ingen problemer med å stå naken i dusjen etter fotballtrening. Det er ikke sånn at jeg står å vifter med kølla, det finnes da en mellomting.

 

Men dette kommer hel sikkert av usikkerhet på engen kropp. Hvis noen ønsker å dusje med undertøy / badetøy, la de få lov. De har helt sikkert ikke noe under det lille tøystoffet som du ikke har sett før.

:)

Lenke til kommentar
Har ingen jenter i klassen, men husker før at jentene brukte opp til 15min lengere tid å dusje en oss.

 

Hørte rykter om at det var gikk sånn i grupper hvem som skulle dusje av jentene. Feks først gidd den "gjengen" og så var det den "gjengen" sin tur osv.

Da jeg gikk på IKT så brukte guttene lengre tid i dusjen enn de tre jentene som var i klassen. Dvs. Var stort sett bare jeg som hadde gym av jentene da. Den ene skulket, og den andre latet som hun hadde kronisk senebetennelse i armene (jepp, hun skulket hun også).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...