Gå til innhold

hvorfor dusjer jenter med bikini på skolen?


anon12234

Anbefalte innlegg

Hei!

satt og prata med ei i klassen min her om dagen, hun sa at det var få jenter i klassen som dusjet nakne eller i hele tatt dusjet etter gymmen. de fleste dusjet i bikini. kan jo være at dette er spesiellt for jentene i min klasse. dette er noe som overasker meg, jeg har alltid trodd at jenter er mere åpne for nakenhet ovenfor det motsatte kjønn en gutter er. gutta i klassen dusjer alltid!.

 

så jeg håper det er noen jenter på forumet her som kan gi et godt svar :) , eller gutter som vet noe....

 

 

Takk for svar!

 

PS: dette er på videregående....... (hvis det er viktig)

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehh. Nå sto jeg opp fra de døde for å svare på dette. På skolen vår er det noen få som gjør det; og de burde gjøre det også for å si det sånn.

 

Herregud, det å være naken er jo helt naturlig. Det er nesten ingen kropper som er verdt å se på uansett; det er ikke sånn at hvis de dusjer uten bikini så er liksom livet over...tror dere bør be de jentene roe ned en smule.

Lenke til kommentar
Ehh. Nå sto jeg opp fra de døde for å svare på dette. På skolen vår er det noen få som gjør det; og de burde gjøre det også for å si det sånn.

Er det igrunn noe rart at de dusjer med bikini siden de risikerer slengbemerkninger om kroppen sin?

 

Henrik2k: Her har du svaret igrunn.

Lenke til kommentar
Er det igrunn noe rart at de dusjer med bikini siden de risikerer slengbemerkninger om kroppen sin?

 

 

De hadde ikke risikert det HVIS de hadde dusjet uten. Man begynner jo å lure på hva som skjuler seg under bikinien siden de ikke kan dusje nakne, da må de jo ha en feil på kroppen som de er flau over?

 

Dessuten er det ingen som slenger dritt. Det er bare barnslig å bemerke kroppen til en person.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Hvorfor kikker gutter på hverandres penis i dusjen ?

Hvorfor er gresset grønt ?

 

Who the hell cares !!?!?!? :shrug: Fri verden og alle gjør som de vil.

 

Hvis folk skulle starte en ny topic om alle slike småting som det ikke finnes noe svar på hadde det blitt oversøpla av idioti.

 

Om de dusjer med bikini eller paraply og pose på hodet skal man drite langt i.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hørt om noen som dusjer i bikini (unntatt etter svømmingen), men det er en del som ikke dusjer i det hele tatt. :sick:

 

Det var ihvertfall mange som dusjet uten da jeg "ved en feiltakelse" gikk inn i feil garderobe :whistle:(bare 2 sek da)

 

Jenter lukter da aldri vondt.. ved nærmere ettertanke kan nok mye av parfymen jenter bruker defineres som vondt, men ok: de lukter aldri svette hvertfall!

Jo, jeg kjenner faktisk tre stykker. Det kommer og går litt fra dag til dag, men er det skikkelig ille kan du lukte svettelukt på 2-meters hold, enda mer ute i vinden. :sick: :sick:

 

Edit: går i 10.

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...