SpecialUnit69 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Dette er fullstendig offtopic men det vill vært arti å høre hva dere syns, siden de fleste jeg kjenner ville stemt Kerry. HVEM VINNER!? BUSH eller KERRY? Jeg går for Kerry Endret 2. november 2004 av SpecialUnit69 Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg gir så jævla langt faen i hvem som skal ødelegge usa. Sorry for ordbruk. Men jeg gir så blaffen i hvem som sitter som styret oppi der. Bryr meg null. Dette passer også fint under offtopci->samfunn Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 dette hadde passa bedre under politikk, relgion og samfunn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg går for Kerry Lenke til kommentar
Launch Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Anti terror greierne er opprettet og sånn uansett så hva skal man med Bush hehe Prøv noe nytt og gi nøklene til Kerry, han gjør sikkert samme nytten/skaden Lenke til kommentar
siixx0 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har lyst at KERRY skal vinne, men tror BUSH vinner Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 KERRY!! Bush er ikke bare en idiot, han er en av verdens faligste idioter. ikke bare ødlegger han usa, han ødlegger resten av verden og. sakte og sikkert. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 KERRY!! Bush er ikke bare en idiot, han er en av verdens faligste idioter. ikke bare ødlegger han usa, han ødlegger resten av verden og. sakte og sikkert. WØRD! Håper Kerry vinner, bush er bare en idiot.. Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ralph Nader is my man! Har på følelsen at han ikke vinner, men, men... Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Bush 55% hmm jaja Amerikanere er livredde for forandringer og nye ting så det er vel forklaringen heh Stem på Arnold Schwarzenegger Endret 3. november 2004 av Launch Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Bush 55% hmm jaja Amerikanere er livredde for forandringer og nye ting så det er vel forklaringen heh Stem på Arnold Schwarzenegger hmm...en av de JEG har sett som har ødelagt mest, og du velger han ? (ok da, var på film..men uansett..) Så lenge det ikke er noen religion innblandet, så gir jeg blanke i hvem som blir president. Tror ikke kerry er så ûber kristen som bush, så håper kerry vinner.. Endret 3. november 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Setter en 5'er på at Buch vinner... Amerikanere i USA ser litt anderledes på han enn europere. Det finnes faktisk innenriks-politikk der også, ikke bare krig i Irak. Dessuten er ikke Kerry mot krigen heller, bare grunnen de brukte. Bortsett fra religion og abort-synet synes jeg Buch er en ok kandidat, men håper på en måte Kerry vinner, det er eneste måte å se om det ble noe bedre eller ikke Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Vel. Det må bli kerry. Bush kan brenne. Hva godt har han gjort for USA??? Ikke en fuckings shit. blææææææææææææææææææææææææææææææh Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ta videre diskusjon her. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg