Karlsen Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg skal teste Mozilla Thunderbird med Gmail, men da må jeg ha inkommende og utgående servere +noen andre ting, er det noen som kunne hjelpe meg med dette. Og er det i det hele tatt mulig. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hmmm, man skal ikke kunne bruke gmail med thunderbird eller andre epostprogrammer. De har ingen pop3 server osv... som vi vet om. Sikkert noen som jobber i google som vet det. Men ivertfall, jeg leste om en som greide det, men han brukte et program (som er nedlastbart) og Outlook tror jeg det var. Så du må lete etter det. Husker ikke hvor jeg så det. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 finnes jo et program også, da.... var det gmailxp eller xp gmail eller noe sånt... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er ikke relatert til maskinvare. Stenges på grunn av feilpost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg