P-in-P Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Tenkte jeg skulle bestille et HDD kabinett fra eMagic, men spørsmålet er om jeg kan sette i en gammel 80gb Wester Digital Caviar disk (2mb catch) i den? Grunnen til at jeg lurer på dette er fordi jeg ser at de som har kjøpt seg slik kabinett før alle har kjøpt Samsug disker? Noen som vet? Lenke til kommentar
shakur Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hei. Har selv samme kabinett og en WD 120GB disk, så det går bare gått. Vet ikke med din disk, men min bråker noe vilt! Du vil kanskje også vite at det sitter en liten vifte i kabinettet som også bråker, mildt sagt. (kobla den ut jeg ) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Ok, takker for svar! Om det blir litt bråk har ikke noe å si siden jeg drar den ut når jeg ikke bruker den, eller kommer til å gjøre rettere sagt! Men et lite spørsmål til; Hvordan er det å sette inn en HDD i kabinettet? Er det bare å dytte den inn som en diskett eller må man skru den opp osv? Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Du kommer ikke til å ha noen problemer med å sette disken i kabinettet. Slip it in and screw it hard... akkurat som på styggfilm. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg monterte akkurat denne kombinasjonen til faren min (eMagic + 200GB WD) og det gikk smertefritt det! Han bruker den til full backup av en PowerMac G4, og så vidt jeg vet har han ingen problemer med dette. Man får vel ikke one-touch backup-funksjoner som egenproduserte eksterne HD har (Maxtor, WD), men en helt kurant ekstern HD får man! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) har det samme selv med 200gb seagate, flotte saker. Min er det firewire på. Jeg synes ikke den bråker, men det skal sies at jeg har 6800 gs 2400, den bråker Edit: Jeg prøver å legge oset mitt på denne hardisken, jeg må bruke usb porten, men instalajsonen stopper med blue screen etter booten (da er partisjoner laget-formatert-filer er kopiert, så det er litt merklig at den pluttselig ikke skall finne disken mer), noen som vet noe om dette? Endret 3. november 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå