Hjermann Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Hei og god dag alle sammen jeg og noen kamerater har i ca. 6 måneder nå drivet med litt høyst amatørmessig filming av sykling (dirt, freeride og downhill hvis dere har peiling) Har ganske så 0 peiling på kamera og slikt, men jeg trengte jeg skulle slenge sammen en kombinasjon av et digitalkamera og en hjelmkamea-startpakke Intill nå har vi filmet våre sykkelbragder med et Canon MV4i fra stå-i-ro-vinkel og har funnet ut at det er på tide å ta skrittet videre. Jeg er faktisk ganske fornøyd med sluttproduktet (bildekvalitet), men etter et par bulker har foreldrene mine blitt litt kjipere på utlåning av dette Hjelmkamera "Linsen kan kobles til nesten alle dv-kameraer, som heretter kan ligge trygt i sekken. Eneste forutsetning er at du har et videokamera med A/V-inngang" Så var d kamera da Jeg har ingen anelse hva jeg skal velge her og det skal helst være så billig som overhodet mulig uten at d går så ALTFOR mye utover kvaliteten. Pga. bruken gjør det ingenting om d tåler en støt heller... Endret 2. november 2004 av triFace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå