IwwY^^ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Hei! Har letet lenge etter en god skjerm til å se film og å spille med(omtrent bare counter-strike, litt andre spill). Første tenkte jeg på en rimelig 17" 710N, men kom plutselig over denne skjermen. 19" lcd, 12ms til 4k? Dette må da være en ganske god skjerm? Erfaringer? Endret 2. november 2004 av IwwY^^ Lenke til kommentar
olav74 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10933 Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Har jo selvfølgelig lest denne testen Tror nok jeg kjøper denne, tenkte bare at hvis noen hadde denne skjermen kunne de kanskje gi oss noen erfaringer Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg får denne i dag Men skal på Taekwondo til klokka 7, hjemme klokka 8. Har ikke internett hjemme heller, så da må jeg si om ejg er fornøyd eller ikke i morgen. Men jeg blir nok fornøyd, for jeg har aldri hatt større skjerm enn 17" crt av den billigste typen. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Hehe Lest litt rundt og det virker som de fleste syns denne er ganske bra. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Du finner neppe bedre 19 tommer LCD til spilling. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Du finner neppe bedre 19 tommer LCD til spilling. Det var vel en litt hard påstand, men hvis du legger til prisen så utelukker du et par andre kandidater Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) øø... får den i dag. Meningen ialefall. Sitter å venter på den på jobben ENDELIG Hjem å spille farcry Endret 4. november 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Skjermen var digg den. Fint design. Men jeg syns det var en smule ubehagelig med raske bevegelser i farcry på 1024x768 og siden jeg bare har 9600 pro fb skjermkort kan det være ett lite problem. Har ikke fått til å konfigurere fargene helt 100% heller enda. Men absolutt fornøyd med skjermen. Veldig god innsynsvinkel. Det var Veldig mye bedre opplevelse å spille fc med denne enn 17" crt-en. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Fikk en link av en, der jeg så at BenQ skjermen kostet 3900. Burde jeg gå for BenQ da eller? Eller er det omtrent samme skjermen? Alle specs er jo like( akkurat som viewsonic vx912 også) men er vel dvi på benq skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå