Tohmy Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg har kommet borti et litt merkelig problem som jeg håpen noen kan hjelpe meg med. På jobben (en skole) bar vi satt opp en XP maskin med LCD skjerm og en prosjektor for undervisning. Alt fungerer såre vell bortsett fra en liten detalj. Når jeg viser mpeg filer i WMP så vises kun en sort firkant i spilleren på prosjektoren, mens på LCD skjermen så spilles det perfekt av. Quicktime fungerer perfekt... Hva kan være galt? Har prøvd alt av skjermoppløsninger og fargedybder uten hell. Alt utsyret er nytt så det burde jo støtte det meste av varianter... Noen som har vært borti dette problemet? Lenke til kommentar
striky Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Dette har med bruken av Overlays å gjøre. Gå inn i innstillingene på WMP og på skjermkortet og slå av dette, så vil alt fungere så mye bedre. Lenke til kommentar
Tohmy Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Video overlapping het det på norsk og gjorde susen! Måtte bare slå det av inne i WMP så funket alt :-D Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå