leif666 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Skal kjøpe nytt skjermkort, og mine erfaringer tilsier at det er smart å spør om erfaringer her, før en kjøper Jeg trenger et kort med GOD kvalitet på tv-ut. (tv er 2 år gammelt 50hz) Spiller max 20min i måneden, så der trenger ikke å være det raskeste kortet. Kortet jeg har nå er ca 2 år gammelt, og fungerer egentelig bra til mitt bruk, hadde det ikke vært for kvaliteten på tv signalet Noen som har et tips om et billig kort som vil funke for meg? Lenke til kommentar
X-Shock Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 9200 , fx5200... eller noe av den sorten Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det er vel kanskje det kortet du har... Hva med 9600? Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Kortet jeg har nå er ca 2 år gammelt, og fungerer egentelig bra til mitt bruk, hadde det ikke vært for kvaliteten på tv signalet Hvor dårlig er tv bildet da? Tekst og lignende blir aldri blir bra på tv'en. Film og action spill bør gå greit. Hadde selv et eldre GF4200ti, og byttet til Radeon9800Pro, men tror ikke det er noen merkbar forskjell på bildekvaliteten på tv ut. Men savner å kunne bruke programmet TvTool. Endret 2. november 2004 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå