njebsen Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 Hei alle sammen! Beklager denne slitsomme tråden=( Jeg har en Asus WL-500g. Jeg har NextGenTel som nettleverandør. Burde jeg ikke da kunne sette den opp via "quick install" menyen? Hvilke valg skal jeg ta, som feks MAC adress, webhost osv... Jeg er helt blind på data, innser at jeg kanskje skulle ha kjøpt en litt mindre avansert router , setter derfor kjempe pris på et utfyllende svar! Hvis noen bor i Oslo området og er keene på å tjene en liten slamp på å installere så er det bare å ringe meg på 45472357. På forhånd takk til alle som kan hjelpe Hilsen Nikolai Jebsen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Har du fått hjelpen du trenger? I så fall kan jeg prøve å hjelpe deg. Lenke til kommentar
njebsen Skrevet 4. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Hei CASPER! Jeg har desverre ikke fått hjelp enda! Utrolig gamet hvis du er interessert i å hjelpe! Kan du ikke kontakte meg på [email protected] når du får mulighet? Hilsen Nikolai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå